چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/30 11:45
کد خبر: 3197

طلب‌های دیاباته و میلیچ هم دردسرساز می‌شود؟

اینطور که به نظر می‌رسد مشکلات استقلال، تمام شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از فوتبالی، در حالیکه طبق ادعای سرپرست باشگاه استقلال، بالاخره مطالبات استراماچونی به حساب این مربی واریز شد تا شمارش معکوس برای بازگشت او به تهران شروع شود، این احتمال وجود دارد که دو بازیکن خارجی و تاثیرگذار استقلال، همان راهی را بروند که استرا پیش از این طی کرده بود.

اگر چه پیش از این گفته می‌شد دیاباته به خاطر باز کردن حساب در کشور ترکیه، هیچ مشکلی برای دریافت مطالباتش ندارد اما انگار اخباری که درباره نارضایتی او از بدقولی استقلال در پرداخت حقوقش مطرح شده بود را باید جدی گرفت. دیشب علی خطیر معاون سابق باشگاه استقلال، در یک مصاحبه رادیویی گفت:" مربی و بازیکن خارجی بعد از دوماه تاخیر در دریافتی‌اش می‌تواند قراردادش را فسخ کند. فردا اگر دیاباته قراردادش را فسخ کرد نگویید خطیر چرا قرارداد را بد بستی. زیرا این قانون فیفاست و حاکم بر تمام مفاد قراردادی است که شما در قرارداد می‌آورید. فردا دیاباته به خاطر نگرفتن دو یا سه ماه حقوقش قراردادش را فسخ کرد باز باید به من حمله شود؟"

در شرایطی که هنوز مشخص نیست پرداختی استقلال به دیاباته، چقدر بوده و آیا این باشگاه به تعهدات خود در قبال این مهاجم گلزن عمل کرده یا نه، خبری که سایت خبرورزشی منتشر کرده نشان می‌دهد که خارجی‌های استقلال دل خوشی از وضعیت موجود ندارند چرا که طبق ادعای این سایت میلیچ مدافع کروات آبی‌ها ممکن است از این تیم جدا شود.

میلیچ که به خاطر تعویضش جلوی ماشین سازی، با صالح مصطفوی درگیر و به صورت موقت اخراج شده بود، تا ساعاتی دیگر و با 80 کیلو اضافه بار راهی کشورش شود. او به خاطر دریافت عدم مطالباتش، تمام وسایل خود را جمع کرده و هیچ بعید نیست که دیاباته هم تصمیمی مشابه میلیچ بگیرد. باید دید باشگاه استقلال چه واکنشی به این اتفاق نشان خواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36jzj4