شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/25 08:25
کد خبر: 2949

یک اتفاق عجیب در استقلال

در حالی که لیگ برتر به نیم فصل خود رسید و تیم‌های حاضر در آن باید برای نیم فصل دوم آماده شوند، باشگاه استقلال همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از مهر: لیگ برتر هفته پانزدهمش را پشت سر گذاشت تا عملا نیم فصل نخست این مسابقات به پایان رسیده باشد و حالا تیم‌های حاضر در آن باید برای نیم فصل دوم آماده شوند. در حالی که اغلب تیم‌های لیگ برتری برای نیم فصل دوم در آستانه تغییراتی در راستای تقویت هستند، آبی پوشان پایتخت که صدرنشین کنونی این مسابقات هستند همچنان در بلاتکلیفی به سر می برند.

استقلال امروز نه مدیر دارد نه مربی تا عملا در فضای نقل و انتقالاتی هم قرار نداشته باشد. بدیهی است که نقل و انتقالات زمستانی باید با نظر مستقیم سرمربی و توسط مدیرعامل صورت گیرد که آبی‌ها فاقد این نفر مسئول در این دو پوزیشن می‌باشند. در واقع در این تیم نه فردی هست که لیست ورود و خروج بدهد و نه فردی هست که این لیست را بگیرد.

آبی پوشان در هفته شانزدهم لیگ برتر میزبان ماشین سازی هستند و این بازی از ساعت ۱۵:۱۵ پنجشنبه ۲۸ آذر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. دیدار رفت دو تیم با گل دقیقه ۹۶ اتابک زارعی به سود ماشین سازی به پایان رسید که این اولین شکست استراماچونی و استقلال در لیگ برتر بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36jby4