یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/25 01:44
کد خبر: 2918

تحریم را بیشتر و بدتر نکنید

​حالا که از بیرون اینگونه ناجوانمردانه تحریم هستیم، در داخل، مدیرانی می‌خواهیم که دردسر‌ها را بیشتر نکنند. نخواستیم تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنیم، نه، نخواستیم... همین که زحمت بکشید و دردسر‌ها را بیشتر نکنید، برای‌مان کافی است.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از خبرورزشی: قصه استقلال و استرا امروز به پایان می‌رسد؛ یا رومی روم یا زنگی زنگ... یا پول واقعاً بدون دردسر به حسابش می‌نشیند و می‌آید یا دوباره مشکل تازه‌ای نمایان می‌شود و نه از پول خبری می‌شود و نه از استرا...

قصه استقلال و استرا امروز به پایان می‌رسد، اما غصه فوتبال ما تازه از امروز شروع می‌شود؛ چه استرا برگردد و چه برنگردد، داستان ۱۰ روزه او حقایق تلخی را برملا کرد... جدا از این که یک بار دیگر ثابت شد مدیران ما مرد دقیقه ۹۰ هستند و به «علاج واقعه قبل از وقوع» اعتقاد ندارند، قهر استرا این حقیقت عریان را هم به معرض تماشا گذاشت که تحریم‌های اقتصادی تا چه حد می‌تواند به فوتبال نحیف ما آسیب بزند.

این درست که مدیران استقلال می‌توانستند خیلی زودتر از این‌ها به جای «نوپرابلم» و «تومارو، تومارو» گفتن و درآوردن حرص استراماچونی، واقعاً دست به اقدام درست بزنند و جلوی فاجعه را بگیرند، اما نمی‌توان از نقش بازدارنده تحریم‌ها در این ماجرا بی‌تفاوت گذشت. تحریم‌های ظالمانه‌ای که حتی اجازه نمی‌دهد در یک قرارداد کاملاً ورزشی که هیچ ارتباطی به سیاست و هسته‌ای و... ندارد، ساده‌ترین کار ممکن - که پرداخت دستمزد طرف قرارداد است- را انجام بدهیم.

حالا که از بیرون اینگونه ناجوانمردانه تحریم هستیم، در داخل، مدیرانی می‌خواهیم که دردسر‌ها را بیشتر نکنند. نخواستیم تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنیم، نه، نخواستیم... همین که زحمت بکشید و دردسر‌ها را بیشتر نکنید، برای‌مان کافی است.

لطفاً یا با خارجی‌ها قرارداد نبندید یا اگر بستید، حرفه‌ای رفتار کنید و به تعهد خود پایبند باشید... البته اصلاً خارجی و داخلی ندارد، لطفاً اندازه جیب‌تان قرارداد ببندید تا این پیاده‌روی دسته‌جمعی روی اعصاب مردم، دوباره و چند باره تکرار نشود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2roam2