پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/24 15:59
کد خبر: 2907

راهکار استقلال برای مقابله با شکایت بویان

بویان همان بازیکنی که کمتر از ۲۰۷ دقیقه برای استقلال بازی کرد، علیه آبی‌ها حکم ۳۰۰ هزار دلاری گرفته است.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از خبرورزشی: درست در روز‌هایی که استقلال درگیر اختلاف با استراماچونی است، یک شوک تازه از اروپا به آبی‌ها وارد شد. در فیفا بویان همان بازیکنی که کمتر از ۲۰۷ دقیقه برای استقلال بازی کرد، علیه آبی‌ها حکم ۳۰۰ هزار دلاری گرفت.

 

خنده‌دار است. او برای ۴ بازی که در استقلال انجام داد (۹۰ دقیقه مقابل سیاه‌جامگان به علاوه دو بازی ۵۳ دقیقه‌ای و ۶۳ دقیقه‌ای و یک دقیقه بازی به عنوان تعویض دقیقه ۹۰ مقابل پیکان) کلی از استقلال دستمزد گرفت و، چون قراردادش یک سال و نیمه بود و مدیران استقلال بدون اخذ رضایت کتبی، بعد از نیم‌فصل قرارداد سال بعدش را فسخ کردند به فیفا نامه زد و حالا نامه شکایت او به باشگاه استقلال رسیده است. بویان مبلغ ۳۰۰ هزار دلار که پول سال دوم قراردادش است را تمام و کمال از استقلال می‌خواهد و استقلالی‌ها برای آنکه زمان بخرند و پرداخت غرامت را عقب بیندازند، به دادگاه CAS شکایت کردند. دیروز شنیدیم استقلالی‌ها هزار فرانک بابت شکایت از بویان به دادگاه CAS پرداخته‌اند تا پرونده در این دادگاه بین‌المللی باز شود و صدور حکم نهایی فیفا علیه استقلال عقب بیفتد.

 

البته اگر استقلال مدارک مستندی علیه بویان جور کند، از پرداخت این غرامت سنگین که اصلاً حق این بازیکن خارجی از رده خارج نیست، تبرئه می‌شود.

 

شنیدیم استقلالی‌ها چهارشنبه گذشته که آخرین مهلت‌شان برای شکایت از بویان به دادگاه عالی ورزش بود، این هزار فرانک را از علی خطیر قرض گرفتند، ولی وقتی خطیر اعلام کرد حاضر است برای مذاکره با استراماچونی و مدیربرنامه‌اش پاستورلا، نماینده استقلال باشد از دادن نامه به او خودداری کردند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4d6xj3