پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/23 10:26
کد خبر: 2814

استقلال نیاز به سرمربی دارد

هافبک پیشین استقلال گفت: آبی پوشان برابر شاهین شهرداری به سرمربی شان در کنار خط نیاز دارند.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از مهر: محسن یوسفی گفت: در دیدار برابر پیکان یکی از دلایل پیروز نشدن استقلال برابر این تیم نبود سرمربی کنار خط بود. باید استراماچونی هر چه زودتر به تهران بازگشته تا روز شنبه از کنار خط تیم را هدایت و یکی از دلایل موفقیت استقلال باشد.

وی ادامه داد: حضور سرمربی در کنار زمین همیشه به بازیکنان آرامش داده. او می تواند نکات مثبت و منفی را به بازیکنان گوشزد کرده و آنها را هدایت کند. بنابراین آرزو می کنم استراماچونی کنار خط ایستاده باشد و شاهد یک پیروزی پر گل دیگر برای آبی پوشان باشیم.

یوسفی در خصوص استعفای فتحی و انتخاب مدیرعامل به جای وی گفت: اینکه چه کسی مدیرعاملی استقلال را برعهده می گیرد، مهم نیست. هدف این است که در ابتدا با مردم صادق باشد، دروغ به مردم نگوید. صادقانه هر اتفاقی که در باشگاه رخ می دهد را با هواداران در میان بگذارد. تنها با این شیوه است که یک مدیر عامل می تواند در تیم هایی چون استقلال و پرسپولیس موفق باشد و دوم اینکه تا جایی که در توان دارد به استقلال خدمت کند و تلاش کند تا این تیم روز به روز بهتر از گذشته شود. گزینه هایی که از آنها نام برده می شود همه در استقلال بوده و زحمت کشیده اند اما امیدوارم اصلح ترین آنها به عنوان مدیرعامل معرفی شده تا بتواند بهترین شرایط را برای آبی پوشان فراهم کند.

هافبک پیشین استقلال در مورد دیدار روز شنبه آبی پوشان برابر شاهین بوشهر اظهار داشت: درست است شاهین که یکی از تیم های ریشه دار فوتبال ایران است این روزها شرایط خوبی در لیگ ندارد اما این مسئله نمی تواند باعث شود که بازیکنان استقلال فکر کنند از پیش برنده هستند و به راحتی می توانند شاهین را شکست دهند. در سالهای گذشته همیشه تیم هایی که در شرایط بدی بودند، در ورزشگاه آزادی در برابر استقلال یک بازی انتحاری را از خود به نمایش گذاشته و به دنبال کسب امتیاز بودند. بنابراین آبی پوشان نباید بازی را خیلی ساده و آسان ببینند و فکر کنند که بردن شاهین خیلی راحت است. آنها باید با ارائه یک بازی منطقی و به دور از احساسات، نمایش خوبی از خود ارائه کنند تا به پیروزی برابر شاهین بوشهر دست پیدا کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3nq5x3