پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/17 04:33
کد خبر: 2439

سرقت از رختکن یک تیم فوتبال

تیم خوشه طلایی در بازی با استقلال خوزستان اصلا در حد و اندازه های نام خود ظاهر نشد و شکست سنگینی را در این بازی تجربه کرد. شکست 4-1.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از رزش سه: در بین دو نیمه این بازی دو بازیکن تیم خوشه طلایی با اتفاق تلخی روبرو شدند. دو کوله‌پشتی و دو گوشی از رحمان عبازاده و علی خانزادی به سرقت رفت. دراین باره البته صورتجلسه ای تنظیم شد و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت. این اتفاق در حالی رخ داد که تدارکات تیم بعد از خروج از اعضای تیم از رختکن؛ در آن را قفل کرده بود! به هر صورت این دست از اتفاقات بارها و بارها در فوتبال ایران رخ داده است. شاید به همین دلیل است که برخی تیم ها از یکی از اعضای تیم تدارکاتی می خواهند در جریان بازی در رختکن بماند. البته تیم خوشه طلایی به دلیل محدودیت تنها یک تدارکات دارد که او در جریان بازی روی نیمکت می نشیند.

تیم خوشه طلایی با قبول این شکست از صدر جدول دور شد و دست کم در این برهه از زمان چهره مدعی به خود ندارد.

جالب اینکه محسن عاشوری، سرمربی تیم خوشه طلایی در بین دو نیمه از یکی از بازیکنانی که کوله‌پشتی او به سرقت رفته بود می خواهد گرم کند و وارد زمین شود که بازیکن در پاسخ به درخواست سرمربی می گوید به خاطر سرقت کوله اش شرایط روحی و روانی خوبی ندارد و تمرکز خود را از دست داده است و در نهایت هم بازیکن مورد اشاره به زمین نرفت!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2o57v4