پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/13 04:26
کد خبر: 2226

استقلالی‌ها دوست داشتند دوباره با سپاهان بازی کنند

​بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: استقلالی‌ها دوست داشتند با سپاهان این بار در ورزشگاه آزادی دیدار کنند.

به گزارش خبرنگار رصدورزشیب و به نقل از تسنیم: سیروس دین‌محمدی درباره قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال و تقابل استقلال با سپاهان اظهار داشت: سخت‌ترین قرعه به استقلال و سپاهان رسید، اما فکر می‌کنم استقلالی‌ها منتظر بازی با سپاهان در آزادی بودند. سپاهان تیم خوب و قابل احترامی است و شکی در آن نیست، اما استقلال دوست داشت با این تیم روبه‌رو شود.

وی افزود: همیشه دیدار استقلال و سپاهان جذاب بوده که نمونه‌اش دیدار رفت در لیگ برتر بود. طرفداران هم از این نوع دیدارها لذت می‌برند و خوشحالند که با سپاهان روبه‌رو شده‌اند.

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص روند آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: استقلال شاید اوایل فصل شرایط خوبی نداشت، اما از هفته‌ای که گل ریحان البرز را در جام حذفی شکست داد، شرایط بهتری پیدا کرد. در بازی با سپاهان همه دیدند نمایش استقلال چطور است و می‌توانست به پیروزی برسد.

دین‌محمدی در مورد دیدار فردای استقلال با شهر خودرو در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی‌های خانگی برخی مواقع سخت‌تر از دیدارهای بیرون از خانه خواهد بود. شهر خودرو تیم سرعتی است و به سرعت وارد ضد حمله می‌شود، اما استقلال روند رو به رشد خود را ادامه داده و نمی‌خواهد در زمین خودش سه امتیاز را از دست دهد. با این شرایط فردا شاهد بازی جذابی از جانب هر دو تیم خواهیم بود.

وی در رابطه با تقابل مهدی رحمتی با استقلال یادآور شد: رحمتی دروازه‌بان بزرگی است و کارش را بلد است. قطعا هواداران می‌دانند رحمتی برای استقلال زحمت کشیده و به او احترام می‌گذارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/277on2