پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/10 08:55
کد خبر: 2070

اصغرخانی: استقلال تیم برتر و شایسته پیروزی بود

​پیشکسوت آبی پوشان گفت: امید نورافکن یک بازیکن کاملا حرفه‌ای است و چنین بازیکنی باید همه توانش را برای تیمی بگذارد که برای آن بازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از مهر: تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در یکی از جذاب ترین بازیهای سال در اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار برنده‌ای نداشت تا دو تیم با تقسیم امتیازات به کارشان پایان دهند.

ایوب اصغرخانی در خصوص این بازی به خبرنگار مهر اظهار داشت: در اصفهان شاهد زیباترین بازی سال بودیم. این بازی همه فاکتورهای یک دیدار در سطح بالا را داشت و هر دو تیم به دنبال ارائه فوتبالی سالم بودند.

وی افزود: ویژگی بارز این بازی این بود که هر دو مربی برای پیروزی به میدان آمده بودند، برای رسیدن به پیروزی برنامه داشتند و برای اجرای این برنامه ابزار لازم را در اختیار داشتند.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: هر دو تیم کیفیت بالایی داشتند اما استقلال بعد از گل اول بازی که دریافت کرد توانست ابتکار عمل را در دست بگیرد. آبی پوشان چهره برتر میدان بودند و اگر قرار بود یک تیم پیروز شود، آنها استحقاق بیشتری برای پیروزی داشتند.

مربی پیشین تیم‌های پایه استقلال در خصوص عملکرد نورافکن بیان داشت: نورافکن را از سن خیلی کم می شناسم و او در آکادمی باشگاه استقلال رشد یافت و فرزند استقلال است. اگر برای سپاهان بهترین بازی‌اش را انجام می‌دهد از حرفه‌ای گری‌اش است. این وظیفه یک بازیکن حرفه‌ای است که برای تیمی که در آن بازی می‌کند همه توانش را بگذارد.

اصغرخانی در خصوص واکنش این بازیکن بعد از گلزنی به استقلال گفت: با شناختی که از نورافکن دارم می دانم او گذشته‌اش را فراموش نکرده و می‌داند باشگاه استقلال و هوادارانش چه دینی بر گردن او دارند. او در لحظه حساسی گل زد و هیجان بر او غالب شد. وگرنه مطمئن هستم که نورافکن قصدی برای رنجاندن هواداران استقلال نداشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yoba3