جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/09 09:15
کد خبر: 2038

نتیجه بازی استقلال و سپاهان امروز شنبه 9 آذر

تیم فوتبال استقلال در نیمه نخست بازی با سپاهان درحالی شکست خورد که بخش عمده ای از زمان این نیمه را در اختیار داشت.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از مهر: در ادامه مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امروز شنبه تیم های استقلال و سپاهان به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

در این بازی که در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد، «گئورکی ولسیانی» (۱۴) برای سپاهان گلزنی کرد.

اولین و جدی ترین موقعیت این بازی در دقیقه ۹ رقم خورد. وریا غفوری کاپیتان استقلال که پشت ضربه کاشته این تیم قرار گرفته بود، توپ را به تیرک افقی سپاهان کوبید و توپ راهی به دروازه نیافت.

به ثمر رسیدن گل اول نخست مسابقه زمان زیادی نبرد. در دقیقه ۱۴ گئورگی ولسیانی مدافع پیش تاخته سپاهان توانست ارسال محمدرضا حسینی همبازی خود را با یک شوت در داخل محوطه جریمه وارد دروازه آبی پوشان کند.

استقلال بعد از دریافت گل، هجومی تر ظاهر شد و در دقایق ۲۰ و ۲۱ پنج کرنر متوالی به دست آورد که نتوانست از هیچکدام از این موقعیت ها استفاده کند. شوت «هرویه میلیچ» مدافع استقلال هم در همین برنامه هجومی استقلال تا آستانه باز شدن دروازه سپاهان پیش رفت ولی پیام نیازمند دروازه بان طلایی پوشان توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۳۶ هم محمدرضا حسینی بازیکن سپاهان به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد و رسول نویدکیا جای او را گرفت.

در ثانیه های پایانی نیمه اول استقلال می توانست روی یک ارسال از جناح راست خود دروازه سپاهان را باز کند اما ضربه علی کریمی با فاصله بسیار نزدیکی از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3np8v2