سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/08 11:11
کد خبر: 2008

ستاره آبی‌ها مصدوم شد

فرانکی لمپارد سرمربی چلسی در نشست خبری امروز خود گفت که تامی آبراهام به دلیل مصدومیت بازی با وستهام را از دست خواهد داد.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از ورزش سه: چلسی که پس از شکست از منچسترسیتی به رده چهارم لیگ برتر سقوط کرده، فردا در استمفورد بریج میزبان وستهام خواهد بود. آبی ها در لیگ قهرمانان توانستند یک تساوی با ارزش مقابل والنسیا کسب کنند و حالا شانس بالایی برای صعود به یک هشتم نهایی دارند.

خبر بد برای چلسی مصدومیت تامی آبراهام مقابل والنسیا بود. فرانک لمپارد سرمربی آبی ها در کنفرانس خبری امروز خود تایید کرد که پدیده جوان فوتبال انگلیس، بازی با وستهام را از دست خواهد داد.

لمپارد در این رابطه گفت:« امروز فهمیدیم که تامی نمی تواند مقابل وستهام ما را همراهی کند. او برای بازی فردا در دسترس نیست چرا که درد زیادی دارد. باید تا دوشنبه صبر کنیم تا وضعیت او به طور دقیق مشخص شود. فوتبال یک بازی تیمی است و همه بازیکنان که در دسترس بودند، به خوبی تمرین کرده اند. بازیکنانی برای جانشینی آبراهام داریم که منتظر یک فرصت برای خودنمایی هستند.»

آبراهام در این فصل 20 بازی برای چلسی انجام داده و زننده یازده گل بوده است. پر کردن جای خالی او کار ساده ای برای لمپارد نیست و باید دید از بین میچی باتشوایی و اولیویه ژیرو کدام یک در میدان خواهند بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3eme92