پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/05 11:24
کد خبر: 1941

مهاجرانی: موافق کنار گذاشتن ویلموتس هستم

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: هیچ‌کس مربی بازنده را دوست ندارد و تمام تیم‌های دنیا مربیان ناکام را برکنار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از تسنیم: حشمت مهاجرانی درباره احتمال فسخ قرارداد با ویلموتس گفت: ماندن هر مربی در هر تیمی بستگی به نتایج دارد و اگر یک مربی نتایج خوبی نگیرد، طبیعی است که برکنار شود. این روش در همه جای دنیا دیده می‌شود و موضوع عجیبی نیست. در منطقه‌ای که ما هستیم هم بارها این اتفاقات رخ داده و شما دیدید که برانکو بعد از جدایی از پرسپولیس به الاهلی عربستان رفت و به دلیل نتیجه نگرفتن اخراج شد.

وی ادامه داد: هیچ‌کس مربی بازنده را دوست ندارد و تمام تیم‌های دنیا مربیان ناکام را برکنار می‌کنند. در کشورهای عربی مربیان معتبری مثل زاگالو یا کارلوس آلبرتو مربیگری کردند که جام جهانی را برده‌اند ولی بعد از عدم نتیجه‌گیری اخراج شدند. اینکه ویلموتس برود یا به کارش ادامه دهد بستگی به نظر فدراسیون دارد و باید دید مسئولان چه تصمیمی خواهند گرفت.

مهاجرانی با بیان اینکه تیم ملی مشکل فنی دارد، عنوان کرد: خیلی از کارشناسان بعد از بازی با عراق و بحرین در خصوص وضعیت تیم ملی و بحث ماندن یا رفتن ویلموتس صحبت کردند و خیلی نظرها هم به هم نزدیک بود. تیم ملی ایران از لحاظ فنی و هماهنگی تاکتیکی مشکل دارد، در ضمن بازیکنان از لحاظ روحی در شرایط مناسبی قرار ندارند. این تیم نیاز به اردو و بازی‌های تدارکاتی دارد و من در یک مصاحبه گفتم که ما برزیل نیستیم که با چند جلسه تمرین به مصاف حریفان برویم.

سرمربی پیشین تیم ملی در پاسخ به این پرسش که آیا موافق رفتن ویلموتس هستید، تصریح کرد: در مجموع من موافق تغییر سرمربی هستم. شما دیدید که در زمان مربیگری کی‌روش، بازی‌های دوستانه یا اردوهای بلندمدت داشتیم و این برای هماهنگی و انسجام تیمی بود. متاسفانه تیم ملی شرایط خوبی ندارد و اینکه تغییری ایجاد شود در نهایت به تصمیم فدراسیون مربوط می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qeq83