یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/04 07:05
کد خبر: 1880

حریف استقلال و طلسم‌های عجیبش

از آخرین پیروزی نساجی در مسابقات رسمی ۶۶ روز می گذرد و از آخرین گلشان ۵۷۸ دقیقه می‌گذرد.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از ایرنا: استقلال در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر امروز از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به مصاف نساجی مازندران می رود. دیداری که برای هر ۲ تیم به شدت حائز اهمیت است. استراماچونی و شاگردانش به دنبال ادامه روند رو به رشد خود هستند و می‌خواهند فاصله خود را با صدر جدول کم کنند و از رقیب سنتی‌شان بعد از ۱۰۲ هفته پیشی بگیرند. در سوی مقابل نساجی هم در پی خروج از بحران است.

وقتی در هفته چهارم شاگردان رضا مهاجری با ۲ گل شاهین را شکست دادند؛ هواداران قائمشهری روی ابرها سیر می‌کردند. تیمشان با یک فوتبال جذاب توانسته بود هفت امتیازی شود و جزو بالانشین‌ها باشد. اما بعد از آن پیروزی، همه چیز به سردی گرایید و معادلات به هم ریخت. حتی تساوی هفته پنجم در برابر پارس هم نتیجه چندان بدی در جم نبود ولی باخت به شهر خودرو آغازی بود بر سقوط آزاد تنها امید شهر خسته.

نساجی ۶۶ روز است که هیچ تیمی را شکست نداده و اگر این اتفاق مقابل استقلال هم رخ ندهد؛ آنها هشتمین هفته بدون برد را نیز سپری خواهند کرد. ماجرا وقتی عجیب‌تر می شود که بدانیم تیم هجومی رضا مهاجری در ۶ دیدار اخیر خود در لیگ و جام حذفی موفق به گلزنی هم نشده و از آخرین گل آنها ۵۷۸ دقیقه می‌گذرد. آن گل توسط حسن جعفری به پارس جنوبی جم زده شد.

تنها نکته امیدوار کننده ۲ هفته اخیر سرخپوشان این بوده که آنها در ۲ بازی آخر هیچ گلی دریافت نکرده‌اند و در خط دفاعی به ثباتی نسبتی دست پیدا کرده‌اند. خط دفاعی نساجی حالا باید رو در روی بهترین خط حمله لیگ قرار بگیرد. در برابر تیمی به میدان برود که در هر هشت بازی اخیر خود در لیگ و جام حذفی حداقل ۲ گل زده و هفت بازی انتهایی خود را با برد پشت سر گذاشته است.

هم استراماچونی و هم مهاجری علاقه زیادی به فوتبال تهاجمی دارند. به نظر می‌رسد باید در دیدار امروز منتظر یک فوتبال تماشایی از سوی هر ۲ تیم باشیم. نساجی در ۶ بازی این فصل داخل خانه خود در لیگ و جام حذفی ۲ برد، ۲ تساوی و ۲ شکست را تجربه کرده و استقلال در پیکارهای خارج از خانه اش به سه برد، ۲ تساوی و یک باخت رسیده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3em8p2