شنبه 26 اسفند 1402 - 16 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/26 11:33
آرام جعفری
کد خبر: 17001

تکذیب ازدواج آرام جعفری با افشین وطن خواه | افشین وطن خواه همسر آرام جعفری است؟

افشین وطن خواه و آرام جعفری بار دیگر جنجال ازدواج بپا کردند. آیا آرام جعفری و افشین وطن خواه اینبار واقعا ازدواج کرده اند ؟

به گزارش رصد ورزشی: آرام جعفری در بیست و دومین روز از بهمن ماه سال 1359 در تهران متولد شد. آرام جعفری یکی از بازیگران خوب و بدون حاشیه سینما و تلویزیون میباشد. آرام جعفری مدرک لیسانس خود را در رشته گرافیک دریافت کرده و همچنین فارغ التحصیل رشته نقاشی در دانشکده سوره است. شایعه ازدواج آرام جعفری به حقیقت پیوست چندی قبل او گفت: دیشب من یک پستی گذاشتم که در کنار یکی از عزیزانم در کاپادکیا بودم اما بعد از انتشار فیلم عقد خود مجددا خبر ازدواج خود را تکذیب کرد.

آرام جعفری

افشین وطن خواه کیست ؟

آرام جعفری متولد ۲۲ بهمن ۱۳۵۹ بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او کار بازیگری را از سال اول دوره راهنمایی با مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما شروع کرده و در پانزده سالگی شاگرد حمید سمندریان بوده‌است. اولین کار تئاترش (دایره گچی قفقازی) را با حمید سمندریان تجربه کرده‌است، و در بازیگری در تلویزیون با سریال زیر آسمان شهر به شهرت رسید.

بیوگرافی افشین وطن خواه

افشین وطن خواه

دکترای فناوری کشاورزی

کارشناسی ارشد مهندسی عمران

دارای مدرک کارشناسی در زمینه ترجمه انگلیسی

افشین وطن خواه و آرام جعفری

اگر شما هم مانند دیگر کاربران در ابهام کارهای آرام جعفری و افشین وطن خواه شده اید تا انتهای این مقاله ما را همراه کنید تا ماجرای ازدواج افشین وطن خواه و آرام جعفری را با هم بررسی کنیم .

افشین وطن خواه همسر آرام جعفری است؟

ماجرای ازدواج آرام جعفری چیست؟

آرام جعفری با انتشار خبرهای متعدد از ازدواج خود باعث گمراهی طرفدارانش شده. کاربران وطرفدارن آرام جعفری این کار او را نپسندیده و بسیاری از پیج این هنرمند خارج شدند .

آرام جعفری اولین بار در ۲۸ جولای ۲۰۲۱ مصادف با ۶ مرداد ۱۴۰۰ عکس برش زده ای از خود انتشار و در زیرش نوشت : یه عکس نصفه نیمه واسه روزگار نصفه نیمه …

آرام جعفری

با این حال چندین هفته از این عکس برش خورد گذشت و جلب توجهی هم نکرد اما تگ کردن خود و شخصی بنام «دکتر افشین وطن خواه» جالب توجه بود .

بعد از تقریبا 14 یا 15 روز در تاریخ 24 مهر 1400 عکس عاشقانه ای از خود و افشین وطن خواه گراشته و آن را تگ کرده که همراه با ایموجی خنده و حلقه بود که مدتی بعد این پست را پاک کرد و از کاربران عذر خواهی کرد.

آرام جعفری با این ویدیو خبر ازدواجش را تکذیب میکند ببینید و با دلگرم همراه باشید .

واکنش افشین وطن خواه (دایی یا همسر)

افشین وطن خواه در استوری اینستاگرام خود اعلام کرد که هیچ نسبتی با آرام جعفری نداشته و تمام اینها شایعاتی بیش نیست . اما آیا این حرف ها درست بود؟ کاربران در شک و گمان ازدواج افشین وطن خواه و آرام جعفری بودند که با این استوری گویا ماجرا تمام شد تا اینکه ....

افشین وطن خواه همسر آرام جعفری است؟

فیلم ازدواج آرام جعفری و افشین وطن خواه

در تاریخ 24 مهر 1400 دوباره فیلمی از ازدواج آرام جعفری و افشین وطن خواه منتشر شد که همچنان این فیلم پاک شد.

بیوگرافی آرام جعفری

نام: آرام

نام خانوادگی: جعفری

تاریخ تولد: 1359/11/22

محل تولد: تهران

تحصیلات: لیسانس گرافیک

وضعیت تاهل: متاهل

زندگی‌نامه آرام جعفری

آرام جعفری متولد ۲۲ بهمن ۱۳۵۹ در تهران است، فرزند دوم خانواده است و یک برادر بزرگتر از خود دارد، پدرش مدیر کل اداره اقتصاد بود که در سال ۱۳۷۶ درگذشت. آرام لیسانس گرافیک دارد وی دانش‌آموخته رشته نقاشی در دانشکده سوره است. اولین کارش به عنوان بازیگر در ۱۶ سالگی و اجرای یک نمایش تئاتر بوده. به کار با سیروس مقدم علاقه مند است، آرام جعفری دوره‌های بازیگری را در کلاس‌های استاد سمندریان گذرانده، تئاتر بازی کرده، اولین باری که جلوی دوربین رفت با مجموعه خارج از حصار بود، از فعالیت‌های هنری وی عبارتند از: میگی نه نگاه کن، زیر آسمان شهر، دختران، خانه‌ای در تاریکی، رسم شیدائی و لبه تاریکی

آرام جعفری

آرام جعفری فرزند دوم یک خانواده چهار نفره است و یک برادر بزرگتر به نام آرمین دارد، گرچه او متولد تهران است ولی اصالتا تبریزی میباشد. آرام و برادرش هر دو ازدواج کرده و متاهل هستند. پدر ایشان مدیر کل اداره اقتصاد بودند و در سال 1376 فوت کردند.

مادر آرام جعفری درباره خصوصیات وی می گوید:

« آرام واقعا مهربان است. کوچک بود و به مدرسه می رفت. به یاد دارم وقتی از مدرسه که به منزل می رسید به اتاقش می رفت و در را می بست و می گفت که درس می خواند تا روز مادر شد که یک هدیه جالب از کار گلدوزی که قاب گرفته بود را به من هدیه داد.متوجه شدم آن مدت در مدرسه اش کلاس گلدوزی برگزار می شده و آرام برای خوشح-ال کردن من بعد از مدرسه هم مشغول کامل کردن هدیه اش به من بوده. هنوز هم قاب گلدوزی اش را یادگاری نگه داشته ام.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36ejx9