دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/26 05:15
دروازه بانان استقلال
کد خبر: 16999

بیوگرافی دروازه بانان استقلال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ | عکسهای دروازه بانان استقلال و همسرانشان

فرهاد مجیدی سرمربی تیم برای این فصل از 4 دورازه بان استفاده کرده است که برای آشنایی با این افراد به بیوگرافی و فعالیتهای این دروازه بانان می‌پردازیم.

به گزارش رصد ورزشی: اسامی دروازه بانان استقلال اعلام شد. دروازه بانان استقلال 4 نفر هستند که در ترکیب این تیم قرار دارند و برای استقلال بازی می‌کنند. با وجود دروازه بانان جوان و با انگیزه رقابت برای ترکیب ثابت در تیم همواره مشکل بوده است. لیست اسامی دروازه بانان تیم استقلال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ فصل بیست و یکم به قرار زیر است. 

فرهاد مجیدی سرمربی تیم برای این فصل از 4 دورازه بان استفاده کرده است که برای آشنایی با این افراد به بیوگرافی و فعالیتهای این دروازه بانان می‌پردازیم:

حسین حسینی یکی از  دروازه بانان استقلال

حسین حسینی دروازه بان استقلال

حسین حسینی با ملیت کشور ایران، 29 سال (30 ژوئن 1992) سن دارد، قد او 189 سانتی‌متر می‌باشد. حسین حسینی به عنوان دروازه‌بان برای تیم خود بازی می‌کند و از پای راست خود به خوبی بهره می‌گیرد.

سید حسین حسینی (زاده ۹ تیر ۱۳۷۱ در شیراز) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دروازه‌بان برای باشگاه استقلال در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

حسین حسینی یکی از  دروازه بانان استقلال

حرفه باشگاهی

او فوتبال حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۸۹ از تیم برق شیراز شروع کرد. وی برای این تیم تنها دو بازی انجام داد.

حسینی در اردوی اوکراین در بازی دوستانه مقابل دینامو کیف برای اولین بار در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت و بازی بعد خود را در آذر ۱۳۹۲ با پیراهن استقلال در مقابل کاسپین قزوین در جام حذفی انجام داد که در هر دو بازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه استقلال شد. وی همچنین در اردیبهشت ۱۳۹۳ در بازی مقابل الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا درون دروازه تیم استقلال ایران قرار گرفت.

حسینی در ابتدای فصل ۱۳۹۴–۱۳۹۳ برای خدمت سربازی به مدت دو فصل به صورت قرضی عازم تیم ملوان (که در آن زمان جزو تیم‌های لیگ برتری بود) شد.

حسین حسینی یکی از  دروازه بانان استقلال

حسینی پس از اتمام دوران سربازی، با توجه به قراردادش، به استقلال بازگشت. در این فصل، علیرضا منصوریان، به این گلر جوان فرصت دروازه‌بانی استقلال تهران را در دو بازی حساس نخست و پایانی نیم فصل (مقابل تیم‌های نفت تهران و سپاهان اصفهان) داد که هر دو بازی با نتیجه تساوی ۱–۱ پایان یافتند. همچنین او توانست در بازی مقابل نفت تهران در نیم فصل دوم لیگ ۹۶–۹۵ جایگزین رحمتی شود و با واکنش‌های خود دروازه‌اش را بسته نگه دارد. استقلال توانست آن بازی را با گل ابراهیمی از روی ضربه آزاد پیروز شود.

حسینی در بازی مقابل سایپا در ۱۵ دی ۱۳۹۶

نخستین بازی او در فصل ۹۷–۱۳۹۶ برای استقلال در مقابل تیم پارس جنوبی جم بود که در این بازی دروازه‌اش دو بار باز شد. او همچنین در این فصل پس از بازی مقابل استقلال خوزستان و کلین‌شیت در این بازی رسماً رکورد طالب‌لو را شکست. همچنین او در جریان بازی مقابل تراکتورسازی رکورد حفظ دروازه در تاریخ لیگ برتر را (که تنها سه هفته از شکسته شدنش می‌گذشت) شکست و در جریان بازی با سایپا و گل نخوردن تا دقیقه ۵۶ رکورد بهرام مودت را شکست و رکورد کلین‌شیت در لیگ‌برتر فوتبال ایران تا آن زمان را با ۸۷۲ دقیقه بسته نگه‌داشتن دروازه از آن خود کرد. وی همچنین به عنوان بهترین بازیکن دیماه، از دید برنامه نود انتخاب شد.

این بازیکن در حال حاضر با شماره 1 برای تیم فوتبال استقلال بازی می‌کند.

آخرین بازی حسین حسینی برای تیم فوتبال استقلال مقابل تیم الهلال می‌باشد. این بازی با نتیجه استقلال (0 - 2) الهلال به پایان رسید. حسین حسینی در این مسابقه 90 دقیقه بازی کرد و 2 سیو داشت.

دروازه بان استقلال رشید مظاهری

محمدرشید مظاهری (زاده ۲۸ اردیبهشت ۱۳۶۸ در گچساران) بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای باشگاه استقلال در لیگ برتر بازی می کند.

رشید مظاهری یکی از دروازه بانان استقلال

محمد رشید مظاهری فعالیت ملی خود را با بازی برای تیم ملی زیر ۲۱ سال آغاز نمود. او در بازی‌های آسیایی گوانگژو برای تیم ملی زیر ۲۳ سال به میدان رفت. محمدرشید مظاهری نخستین بازی ملی خود را برای ایران در تاریخ ۵ فروردین ۱۳۹۵ مقابل تیم ملی هندوستان انجام داد. او نیز در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیمکت نشین تیم ملی ایران بود.

رشید مظاهری یکی از دروازه بانان استقلال

رشید مظاهری با ملیت کشور ایران، 32 سال (18 مه 1989) سن دارد، قد او 192 سانتی‌متر می‌باشد. رشید مظاهری به عنوان دروازه‌بان برای تیم خود بازی می‌کند و از پای راست خود به خوبی بهره می‌گیرد .

این بازیکن در حال حاضر با شماره 12 برای تیم فوتبال استقلال بازی می‌کند.

آخرین بازی رشید مظاهری برای تیم فوتبال استقلال مقابل تیم فولاد می‌باشد. این بازی با نتیجه استقلال (0 - 0) فولاد به پایان رسید. رشید مظاهری در این مسابقه 120 دقیقه بازی کرد.

شما در صفحه بازیکن می‌توانید مشخصات فردی بازیکن، بازی‌های وی و همچنین آمار کامل بازیکن را به صورت فصل به فصل و بازی به بازی مشاهده کنید

دروازه بان استقلال علیرضا رضایی

علیرضا رضایی بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دروازه‌بان برای باشگاه استقلال در لیگ برتر بازی می کند.

علیرضا رضایی یکی از بازیکنان استقلال

وی که در سال ۱۳۷۸ در قزوین متولد شده، سابقه بازی در باشگاه فوتبال پیکان را در کارنامه دارد.

علیرضا رضایی با ملیت کشور ایران، 21 سال (11 دسامبر 1999) سن دارد، قد او 186 سانتی‌متر می‌باشد. علیرضا رضایی به عنوان دروازه‌بان برای تیم خود بازی می‌کند و از پای راست خود به خوبی بهره می‌گیرد .

این بازیکن در حال حاضر با شماره 44 برای تیم فوتبال استقلال و همچنین تیم ملی کشور خود یعنی ایران (زیر 23) بازی می‌کند.

دروازه بان استقلال سینا سعیدی‌فر

سینا سعیدی‌فر با ملیت کشور ایران، 20 سال (12 آوریل 2001) سن دارد، سینا سعیدی‌فر به عنوان دروازه‌بان برای تیم خود بازی می‌کند.

سینا سعیدی فر یکی از بازیکنان استقلال

این بازیکن در حال حاضر با شماره 90 برای تیم فوتبال استقلال بازی می‌کند.

آخرین بازی سینا سعیدی‌فر برای تیم فوتبال استقلال مقابل تیم الهلال می‌باشد. این بازی با نتیجه استقلال (0 - 2) الهلال به پایان رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/488jxa