یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/18 03:51
استقلال
کد خبر: 16672

بازهم حاشیه سازی جدید مدافع جنجالی استقلال!

سرمربی استقلال روز گذشته با درخواست مدافع این تیم مخالفت کرد و‌ به همین دلیل او‌ یک نیمه بازی کرد.

به گزارش رصد ورزشی: محمد دانشگر روز گذشته در شرایطی به کمپ‌ تمرینی استقلال در امارات رسید که بازی این تیم برابر رجیونال در حال شروع شدن بود.

در این بین دانشگر قصد داشت این بازی را با لباس شخصی تماشا کند اما فرهاد مجیدی با درخواست او مخالفت کرد و از این بازیکن خواست لباس خود را عوض کند و به گرم کردن بدنش مشغول شود.

نکته جالب اینکه دانشگر در نیمه دوم بازی وارد زمین شد تا به این شکل خود را آماده بازی با الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کند. دانشگر به دلیل داشتن پیشنهاد خارجی درخواست فسخ قرارداد با باشگاه استقلال را داشت اما در نهایت تصمیم گرفت در بازی با الهلال حضور پیدا کند.

دو مدافع وسط استقلال از روز گذشته به اردوی آبی ها در امارات اضافه شدند.محمد دانشگر و محمدحسین مرادمند که به دلیل اختلافات مالی همراه استقلال به دوبی سفر نکرده بودند، با حل مشکلات روز گذشته به اردوی تیم رفتند و کارشان را شروع کردند.

استقلال در اردوی امارات در روز اول هیچ مدافع وسط تخصصی در اختیار نداشت اما روز گذشته دانشگر و مرادمند به تمرینات اضافه شدند تا خیال فرهاد مجیدی هم تا حدی راحت شود.

دانشگر

دانشگر و مرادمند در بازی دوستانه شب گذشته ابی ها مقابل رجیونال هم به میدان رفتند و حتی مرادمند یکی از گلهای تیمش را نیز به ثمر رساند.

استقلال در دیداری دوستانه به مصاف تیم رجیونال امارات رفت. تیمی که در دسته دوم فوتبال این کشور حضور دارد و همانطور که انتظار می رفت، آبی پوشان بازی آسانی را در پیش داشتند و با نتیجه پر گل 7 بر یک از سد حریف خود عبور کردند تا با روحیه بالایی به مصاف تیم فوتبال الهلال بروند.

در این بازی، محمدحسین مرادمند 2 بار موفق به گلزنی شد و سیداحمد موسوی نیز یک گل به ثمر رساند. 4 گل دیگر را چهار بازیکن جوان آبی ها به ثمر رساندند. سبحان خاقانی، امیرحسین حسین زاده، محمدرضا آزادی و فردین رابط چهار بازیکنی هستند که در دیدار دوستانه شب گذشته موفق به گلزنی شدند.

گفتنی است؛ با اضافه شدن ملی پوشان به تمرین استقلال این تیم در خط دفاع کارش را با دانشگر، مرادمند، عارف آقاسی و سیاوش یزدانی ادامه خواهد داد و آماده مسابقه با الهلال عربستان خواهد شد.

تنها 5 روز تا زمان برگزاری دیدار تیم های استقلال و الهلال باقی مانده است. کاروان آبی پوشان از چند روز پیش راهی دبی شده تا اردوی آماده سازی خود را در این کشور برگزار کند. دیداری که قرار است در استادیوم زعبیل ورزشگاه خانگی الوصل امارات برگزار شود.

همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود، قرار است تا دیدار دو تیم با حضور تماشاگر برگزار شود. در همین رابطه، عیسی المسمار خبرنگار عربستانی و عضو فدراسیون فوتبال این کشور در توئیتر خود با تأیید این خبر اعلام کرد که دیدار استقلال و الهلال در حضور تماشاگران برگزار می شود در حالیکه بازی النصر و تراکتور بدون حضور هواداران دو تیم به انجام می رسد.

با توجه به ظرفیت 8440 نفری استادیوم زعبیل دبی، انتظار می رفت که 4220 نفر مجوز حضور در ورزشگاه و تماشای بازی را بدست بیاورند که حالا خبر می رسد برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تعداد 4 هزار بلیط برای این دیدار به فروش خواهد رفت.

با توجه به اینکه استقلال میزبانی این دیدار را برعهده دارد، 90 درصد از ظرفیت بلیط فروشی به هواداران این تیم اختصاص داده می شود. به عبارت دیگر 3600 نفر از هواداران استقلال می توانند وارد ورزشگاه زعبیل امارات شده و تیم خود را تشویق کنند. در سمت مقابل نیز 400 هوادار الهلال قادر به حضور در استادیوم هستند.

البته برای حضور در ورزشگاه شرط و شروط هایی نیز وضع شده است. زدن ماسک الزامی است و حتما باید فاصله گذاری اجتماعی در چینش صندلی ها رعایت شود. کسانی که دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند یا افرادی که 6 ماه از دریافت دوز دوم واکسن را سپری کرده اند حق حضور در ورزشگاه را دارند. همچنین به همراه داشتن تست منفی کرونا الزامی است ضمن اینکه تنها افراد بالای 16 سال حق ورود به استادیوم را دارند.

دیدار استقلال و الهلال از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ 22 شهریور و در استادیوم زعبیل شهر دبی پایتخت امارات برگزار می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45adb9