پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/15 06:41
کد خبر: 16637

قسمت جدید سریال فسخ قرارداد رشید مظاهری و استقلال

دروازه‌ بان باشگاه استقلال قرارداد خود را با آبی‌ پوشان پایتخت فسخ کرد.

به گزارش رصد ورزشی: رشید مظاهری دروازه‌ بان تیم استقلال دقایقی پیش با حضور در محل سازمان لیگ فوتبال ایران قراردادش با آبی‌پوشان پایتخت را فسخ کرد.

همچنین رشید مظاهری پست اینستاگرامی ای که چندی پیش منتشر کرده و در آن مدعی شده بود در استقلال می ماند و می جنگد را هم پاک کرد تا جدایی اش از جمع آبی پوشان قطعی به نظر برسد.

فریبرز محمودزاده، مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ با تایید این خبر اعلام کرد این دروازه‌بان با حضور در محل سازمان لیگ این اقدام را نهایی کرده است.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال چند روز پیش گفته بود: همانطور که برای ماندن در استقلال جنگیدم، چه در تیم بازی کنم یا بازی نکنم، برای موفقیت آن هم با همه وجود تلاش کرده و می‌جنگم.

رشید مظاهری پس از حضور در کمیته انضباطی باشگاه استقلال اظهار داشت: برای ۴ مورد جدید به کمیته انضباطی باشگاه آمدم. نمی‌دانم کارم در کمیته انضباطی تمام شده یا باز هم باید بیایم. پاسخ این سئوال را باید آقایان مددی و یونسی بدهند. باید یک چارچوب مشخص شود تا ما هم از یکسری مطالب آگاه شویم. خیلی از موارد را هم با صحبت می‌توان حل کرد و لازم نیست حتماً مقابل هم گارد بگیریم.

سنگربان آبی پوشان در خصوص آخرین شرایطش در این باشگاه بیان داشت: متاسفانه برخی صحبت‌ها را شنیدم که خیلی خوشایند نبود. صحبت‌هایی مثل اینکه من ناچار به ماندن در استقلال شدم، چون قادر به فسخ قرارداد نبودم. در صورتی این کاملاً برعکس حقیقت است. من قانونا می‌توانستم قراردادم را یکطرفه فسخ کنم، اما نتوانستم با خودم کنار بیایم که این فصل را در استقلال نباشم. من مجبور به ماندن در استقلال نشدم و با عشق در این تیم ماندم. همانطور که برای ماندن در استقلال جنگیدم، برای موفقیت این تیم هم با تمام وجود تلاش کرده و می‌جنگم. چه برای استقلال بازی کنم یا بازی نکنم، از همه وجود برای موفقیت آن تلاش می‌کنم.

مظاهری در خصوص تیم ملی تصریح کرد: برای تیم ملی دوست داشتنی‌مان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم شرایط تا صعود به جام جهانی خوب پیش برود.

وی در خصوص احتمال مجدد دعوت به تیم ملی گفت: من در مقطعی در تیم ملی حضور داشتم که بیرانوند خیلی خوب کار می‌کرد و خودم هم باید بیشتر صبوری می‌کردم. الان هم دیر نیست و بار دیگر برای رسیدن به پیراهن تیم ملی استارت می‌زنم.

بازیکن استقلال در خصوص بیماری مددی خاطرنشان ساخت: آقای مددی که مدیرعامل استقلال است و جای خود دارد، من هیچ وقت برای دشمنم هم بیماری نمی‌خواهم و آرزو می‌کنم تا ایشان هرچه سریع‌تر بهبود پیدا کرده و بازگردد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4m8ow5