دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/03/24 13:33
کد خبر: 16358

نامه اعتراض استقلالی‌ها به آیت‌الله رئیسی

شماری از پیشکسوتان باشگاه استقلال نسبت به شرایط نامساعد این باشگاه به آیت‌الله رئیسی نامه‌ای نوشتند.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی، شماری از پیشکسوتان باشگاه استقلال تهران نسبت به شرایط نامساعد این باشگاه به آیت‌الله رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نامه‌ای نوشتند و او را در جریان اتفاقات به وجود آمده گذاشتند. متن این نامه به شرح ذیل است.

باسمه تعالی
حضرت آیت‌الله رئیسی «دامت برکاته»
نامزد محترم سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم                                                                                   
 
با احترام و پوزش از تصدیع اوقات به تلخیص باستحضار عالی می‌رساند اینجانبان پیشکسوتان باشگاه ورزشی استقلال با التفات به فضای عدالت طلبی موجود جامعه و امیدواری به این امر مهم، طی دوران خدمت موفق شما در قوه قضائیه، برخود لازم دانستیم از جهت انجام وظیفه و ادای دین به جامعه ورزش کشور، گزارشاتی از هشت سال گذشته در بحث ورزش خصوصاً فوتبال تقدیم حضور جناب مستطاب‌عالی می‌گردد.
متأسّفانه در دو دولت قبل، خاصه پنج سال گذشته با مدیریت آقای سلطانی‌فر، شاهد تنزّل ورزش کشور در عرصه‌های مختلف بوده‌ایم که ثمره مدیریت‌شان، چیزی جز افت و رکود در سطوح مختلف مسابقات جهانی و... نبوده است به‌گونه‌ای که اثرات و تبعات این سوءمدیریت، در فوتبال هم مشهود است. فوتبال کشور در سطح ملی، علی‌الخصوص باشگاه استقلال در دولت فعلی و صدارت وزیر ورزش و جوانان، مورد آسیب‌های جدّی قرار گرفت که باعث نارضایتی‌های فراوان در میان جامعه هواداران باشگاه یاد شده گردید.
امروز شاهد نگاه مغرضانه به این باشگاه هستیم، به‌گونه‌ای که افرادی به سمت آن سوق داده شده‌اند که منافع شخصی خود را به منافع هواداران باشگاه ترجیح داده و با رخنه و نفوذ بیشتر، موجبات آسیب‌های بیشتر را فراهم می‌نمایند. با عنایت به اینکه هدف اصلی ورزش ایجاد نشاط و شادمانی میان افراد جامعه می‌باشد باید از حضور این افراد در جامعه بزرگ فوتبال کشور جلوگیری شود.
متاسّفانه شأن پیشکسوتان محترم باشگاه استقلال که زحمات زیادی را برای این مجموعه کشیده‌اند حفظ نشده و جایگاه مناسبی برای این افراد در نظر گرفته نشده است. ما پیشکسوتان باشگاه استقلال به نمایندگی از هواداران همیشه همراه، با عنایت به سوابق جنابعالی به عنوان مرد میدان و شخصیتی که به تمام قول‌های داده شده‌اش عمل نموده است و در ترویج عدالت‌گستری در جامعه توفیقات مضاعف حاصل نموده‌اید، خواهان برقراری همین عدالت برای بالندگی و رشد جامعه ورزش کشور خصوصاً باشگاه استقلال بوده، توفیقات روزافزون برایتان مسألت داریم.
 

اسامی امضاکنندگان این نامه:

محمد حسین مهدیان (نماینده هواداران)
علی شوری
عباس رضایی   
مهدی فنونی زاده
مسعود ابطحی
شاهین بیانی
بهمن طهماسبی
حسن اشجاری
حمید واعظ
مرتضی هاشمی زاده
داوود حقدوست
محمدرضا شکورزاده
شاهین خیری                
احمد حیدرخان
افشین حاجی پور                          
جلال بیات
رضا رجبی
جعفر مختاری فر
احمد کعبیان پور
حسین تراب پور
رضا عزیزی
رامین محرم نژاد
اصغر طالب نسب
بهشاد یاورزاده
محسن سلطانی
 

نامه اعتراض پیشکسوتان استقلال


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j5xjz