دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/02/22 10:00
کد خبر: 15927

پیش بینی کنید | به نظر شما کدام تیم برنده دربی است؟

به نظر شما مخاطبان کدام تیم فوتبال برنده مسابقات دربی خواهد بود نظرات خود را در بخش کامنت برای ما بنویسید.

صمد مرفاوی با اشاره به دیدار استقلال برای دیدار روز جمعه با پرسپولیس گفت: درست است که استقلال دیدار برابر ذوب آهن را با شکست به پایان رساند و نتوانست به ۳ امتیاز این بازی دست پیدا کند اما آن نتیجه هیچ تاثیری در دیدار روز جمعه نخواهد داشت.

وی ادامه داد: بازی استقلال و پرسپولیس شرایط خاص خود را دارد. همیشه حساسیت زیادی داشته و آن هم به خاطر اینکه هواداران دو تیم به شدت پیگیر نتیجه این بازی هستند و حتی آنهایی که به فوتبال هم چندان علاقه ای ندارند نتیجه این دیدار را پیگیری می کنند.

سرمربی سابق استقلال در پاسخ به این پرسش که کدام تیم می تواند در این دیدار برنده باشد، تصریح کرد: در این بازی هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی داشته باشد برنده خواهد بود. بازیکنان، تماشاگران را در وجودشان حس می کنند و به خاطر آنها با تمام وجود بازی می کنند. البته تجربه در این دیدار بسیار گرانبهاست. وجود با تجربه ها یا همان دربی بازها می تواند در نتیجه بازی تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تیمی که بدون استرس وارد زمین شود به طور حتم موفق خواهد بود. در دوه ای که ما در استقلال بودیم گل اول را زدیم و خیلی ها فکر می کردند می توانیم چند گل دیگر را به ثمر برسانیم اما استرس باعث شد تا شرایط عوض شود و ما از تیم حریف عقب بیافتیم اما در پایان دیدید که مهدی قایدی که تجربه دربی را داشت توانست در ثانیه های پایانی از آرامش خودش استفاده کرده و گل تساوی را وارد دروازه حریف کند.

مرفاوی در پاسخ به این سئوال که کدامیک از خطوط استقلال می تواند نتیجه را عوض کند، گفت: با توجه به اینکه من در کنار تیم نیستیم نمی توانم در این خصوص صحبتی کنم. به طور حتم، کادر فنی نقاط قوت و ضعف تیم خود را به خوبی می شناسد و می داند که چطور از ضعف حریف استفاده کند. بنابراین در این مورد صحبتی نمی کنم تا بعدا حریف و حدیثی پیش نیابد.

سرمربی سابق استقلال در مورد جدایی کمالوند از آبی پوشان و اینکه نبود او می تواند تاثیرگذار باشد، افزود: استقلال یک تیم است، کادر فنی خوبی دارد و به طور حتم نبود کمالوند تاثیری در روند استقلال نخواهد داشت.

وی گفت: هر دو تیم استراتژی خود را برای این دیدار انتخاب کردند. سرمربیان دو تیم به دنبال این هستند تا تفکراتشان در زمین پیاده شود ضمن اینکه معمولا در این بازی به دلیل حساسیت زیاد مربی تا کنار زمین می تواند صحبت کند اما شرایط به گونه ای است که همه چیز در داخل زمین اتفاق می افتد و بعضی اوقات بازیکنان با تفکرات خودشان بازی می کنند.

مرفاوی در پایان و در پاسخ به این پرسش که نتیجه بازی را چگونه پیش بینی می کنید، گفت: پیش بینی دربی سخت است اما تیمی که بتواند با آرامش و بدور از استرس وارد زمین شود برنده این دیدار خواهد بود.

 

*نظر خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید*

 

منبع: مهر

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/488lnn