دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/01/27 13:21
پیشکسوت استقلال:
کد خبر: 15813

قایدی ستاره استقلال بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در دیدار با الاهلی عربستان مستحق این پیروزی با ارزش بود و آنها کل آسیا را غافلگیر کردند.

 تیم فوتبال استقلال در اولین شب از رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد تیم ثروتمند و قدرتمند الاهلی را در کشور عربستان با نتیجه ۵ بر ۲ شکست دهد تا در پایان روز اول در صدر جدول گروه مرگ قرار گیرد.

ایوب اصغرخانی پیشکسوت آبی پوشان و مدیر فنی آکادمی این باشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این بازی اظهار داشت: پیروزی استقلال بازی قابل پیش بینی بود اما خود ما هم تصور زدن ۵ گل به تیم خوب و قدرتمند الاهلی را نداشتیم. شاگردان فرهاد مجیدی فقط الاهلی را غافلگیر نکردند. بلکه با این بازی و این نتیجه، تمام آسیا را در شوک فرو بردند و در همین روز اول برای همه خط و نشان کشیدند.

وی اضافه کرد: بچه‌ها باید این را باور کنند که این پیروزی انتهای کار نیست و تازه کار آنها شروع شده است. این نتیجه چشم همه تیم‌ها را به سوی آبی پوشان خیره می‌کند و کار برای آنها دشوار تر می‌شود. حالا انتظارات از استقلال بالا رفته و آنها باید بتوانند این انتظارات را برآورده کنند.

مدیر فنی آکادمی آبی پوشان گفت: همانطور که از قبل هم قابل پیش بینی بود، الدحیل جدی‌ترین رقیب استقلال در این گروه است. اما هرگز نباید از تیم الشرطه عراق هم به راحتی عبور کرد، چون عراقی‌ها گربه سیاه فوتبال ما هستند و همیشه به خاطر نوع بازی شان برای تیم‌های ایرانی دردسر ایجاد کرده‌اند.

اصغرخانی بیان داشت: پیروزی با ارزش برابر الاهلی را یک پیروزی با ارزش دیگر مقابل الشرطه تکمیل می‌کند. حالا که تیم ما استارت خوبی در آسیا زده و قدرتش را اثبات کرده است، باید الشرطه را هم با فوتبالی حساب شده و منسجم شکست دهند تا شانس خود را برای صعود به مرحله بعدی افزایش دهند.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: در بازی مقابل الاهلی، همه بازیکنان ما خیلی خوب بودند و همه در این پیروزی نقش داشتند. از رشید مظاهری بگیرید که با دفع توپ‌های به موقع تیم را در بازی نگه داشت، تا محمد نادری، غفوری، اسماعیلی و دیگران. اما اگر قرار باشد از بین این همه بازیکن خیلی خوب یکی را به عنوان ستاره نام ببرم، باید از مهدی قایدی اسم برد. به نظر من درست در دقایقی که عربستانی‌ها فاصله را کم کرده بودند و امید به بازگشت به بازی داشتند، قایدی با یک سوپرگل آب سرد را بر پیکر آنها ریخت تا ناامیدی اردوی تیم سعودی را در بر بگیرد. بعد از آن هم نوبت شیخ رسید تا تیر خلاص را بر پیکر این تیم بزند.

 

 

منبع: مهر

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4m8mzw