پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/11/17 16:08
کد خبر: 15518

در شان بازیکن استقلال نیست درباره غذا صحبت کند!

​سیاوش یزدانی، مدافع تیم فوتبال استقلال می‌گوید که در شأن و شخصیت بازیکنان استقلال نیست که درباره عذا صحبت کند، اما متأسفانه شرایط همین است.

سیاوش یزدانی، مدافع تیم فوتبال استقلال پس از دیدار مقابل نساجی درباره ناراحتی بازیکنان این تیم از شرایط مالی، اردویی، غذا و مطالباتی که از باشگاه گرفته‌اند، گفت: بچه‌ها همه چیز را گفته‌اند و در شأن و شخصیت بازیکن استقلال نیست درباره غذا صحبت کند، اما متأسفانه شرایط همینطور است و خوب نیست.

وی افزود: الان دیگر زمین چمن مناسب هم نداریم و با دست سنگ ریزه‌ها را از زمین جمع می‌کنیم. این فصل هم من سه یا چهار هفته مصدوم بودم و از هفته ششم و هفتم می‌توانستم بازی کنم، اما بابت یک سری مسائل، مشکلاتی پیش آمد که خودم هم اعصاب نداشتم و نتوانستم به تیم کمک کنم. امیدوارم استقلال از این شرایط خارج شود و فکر می‌کنم ما نیاز به یک کمپ تمرینی مناسب داریم که یک سال است درباره آن صحبت می‌کنند، اما اتفاقی نمی‌افتد. دو ماه است مدیران باشگاه را ندیده‌ایم و قول داده‌اند و عمل نکرده‌اند.

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط خودش پس از بازگشت به ترکیب استقلال اظهار داشت: گفتم مصدومیت من سه چهار هفته بود. یک سری مشکل با کادرفنی پیش آمد و یک سری مشکل هم با مدیریت باشگاه که از شرایط بازی دور شدم. اکنون مشکلی نیست، بازی می‌کنم و به هواداران استقلال می‌گویم اگر صد بار دیگر هم مصدوم شوم، با قدرت بازمی‌گردم و بازی می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rab6m