پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/26 08:08
کد خبر: 15080

چرا استقلال در دربی مساوی شد؟

شاید مخاطبان فوتبال قبل از دربی فکر می‌کردند استقلال بدون اینکه از جانب پرسپولیس مزاحمتی متحمل شود برنده دربی می‌شود.

شاید مخاطبان فوتبال قبل از دربی فکر می‌کردند استقلال بدون اینکه از جانب پرسپولیس مزاحمتی متحمل شود برنده دربی می‌شود. این طرز فکر هم خیلی دور از منطق نبود چون استقلال تمام ابزار را برای بردن داشت، اما استقلالی‌ها آنقدر در نیمه دوم بازی دربی بد کار کردند که اگر خوش‌اقبال نبودند نمی‌توانستند بازی را به تساوی بکشانند.

چرا استقلال در دربی اینطور ظاهر شد؟

 من چند هفته پیش به فکری گفتم برای بازی‌ها برنامه داشته باش و به قول مربیان امروزی با پلن پیش برو؛ یعنی برای هر بازی پلن خاصی داشته باش، اما متأسفانه این بی‌برنامگی را در دربی هم از استقلال دیدیم.

 

 در روزی که رشید مظاهری عملکرد متوسطی داشت نزدیک بود استقلال ببازد که روی نبوغ مهدی قایدی بازی را مساوی کردیم.

چرا استقلال در نیمه دوم اینقدر بد بازی کرد و اگر خوش‌شانس نبود شاید با نتیجه‌ای پرگل می‌باخت!

 خودم هم در عجب هستم. تیم‌هایی که در یک بازی زود به گل می‌رسند گل‌های زیادی در جریان بازی می‌زنند و با نتیجه پرگل حریف را شکست می‌دهند اما جای تعجب داشت که استقلال اینطور بازی کرد. البته این را هم بگویم پرسپولیس در قامت نایب‌قهرمان آسیا ظاهر شد و کم تیمی نبود، اما حرف من این است که استقلال در حال حاضر به‌لحاظ مهره از همه تیم‌ها سر است و باید بازی‌ها را ببرد.

مدافعان وسط استقلال از جمله عارف غلامی در این بازی خیلی ضعیف بودند و در تمام صحنه‌ها از مهاجمان حریف جا می‌ماندند. به نظر شما دلیل این عملکرد ضعیف مدافعان استقلال چه بود؟

 فکر می‌کنم این بازیکنان توجیه نیستند که برای کدام تیم بازی می‌کنند. دو مدافع استقلال بخصوص عارف به‌جای اینکه حریف را مهار کند، همدیگر را هل دادند؛ یک حرکت خنده‌دار. حالا این کار آنها باعث شد در فضای مجازی ما را مسخره کنند و این حرکت به حرکت پت و مت معروف شده است. مربیان هم که مثل قدیم فقط می‌خواهند در این بازی بازنده نباشند در حالی که تمام پتانسیل را برای بردن دارند.

میلیچ به کشورش بازگشت. شایعه شده او دوپینگ کرده و برای اینکه این مسأله برملا نشود شبانه او را به کشورش بازگرداندند!

 من در این خصوص اطلاعی ندارم و فقط در حد یک شایعه این مسائل را شنیدم، اما اگر میلیچ به بازی نکردنش اعتراض داشته و به همین دلیل به کشورش برگشته، بهتر بود به‌گونه‌ای دیگر اعتراض می‌کرد.

فرشید باقری هم از استقلال اخراج شد، با اینکه استقلال در دربی مساوی کرده اما بعد از این بازی حواشی زیادی داشته است!

 من اعتقاد دارم دلیل این حواشی برمی‌گردد به عدم مدیریت کادر فنی. مربی باید آنقدر اقتدار داشته باشد که این مسائل پیش نیاید.

به نظر شما چرا دیاباته اینقدر ضعیف شده است؟

 دیاباته  بازیکن خیلی خوبی است و به‌دلیل مصدومیتی که داشته از شرایط مسابقات دور شده و به‌زودی دوباره به اوج برمی‌گردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ekgap