دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/23 08:27
کد خبر: 14609

پخش زنده بازی استقلال و شهر خودرو

آبی های پایتخت طی هفته های گذشته با انتقادهای زیادی به سبک بازی شان مواجه شدند. در راس این انتقادها نیز محمود فکری سرمربی جوان استقلال قرار داشت.

آبی های پایتخت طی هفته های گذشته با انتقادهای زیادی به سبک بازی شان مواجه شدند. در راس این انتقادها نیز محمود فکری سرمربی جوان استقلال قرار داشت. هواداران در فضای مجازی بارها نسبت به شرایط استقلال موضع گرفتند و خواهان تغییر در شکل بازی و البته نتایج بهتر شدند.

 

جهت مشاهده پخش زنده استقلال و شهر خودرو اینجا کلیک کنید

 


در این شرایط اما مصدومیت های پی در پی هم برای ستاره های استقلال پیش آمد و باعث شده فکری تعدادی از نفراتش را در اختیار نداشته باشد. از این رو آبی ها امروز یک مسابقه حساس با شهرخودرو دارند که هدایتش را مهدی رحمتی در دست گرفته است.


در ترکیب استقلال مقابل شهرخودرو امروز رشید مظاهری که در 3 مسابقه گذشته خوب کار کرده و فقط یک گل خورده انتخاب اول کادرفنی است. او در 3 دیدار گذشته موفق به ثبت 2 کلین شیت شد و اکنون نیز با انگیزه های فراوان راهی مشهد شده است. او در این دیدار قرار است لباس مرحوم ناصر حجازی را بر تن کند.


 در مرکز خط دفاعی برای این بازی محمد دانشگر در کنار محمد حسین مرادمند بازی می‌کند. .این در حالی است که عارف غلامی در بازی های گذشته زوج مرادمند بود اما فکری تغییراتی را در خط دفاعش ایجاد می کند. غلامی در تمرین دیروز استقلال دچار آسیب دیدگی نیز شد و به همین دلیل فکری او را در ترکیب تیمش قرار نخواهد داد. ضمن اینکه سیاوش یزدانی هم با عبور از مصدومیت شرایط بازی کردن را به دست آورده اما امروز کار را بر روی نیمکت آغاز می کند.


در جناح راست خط دفاع فکری با توجه به مصدومیت وریا غفوری مجبور است از احمد  موسوی استفاده کند. موسوی که مقابل نفت آبادان خوب کار کرد و یک گل هم زد، حالا امیدوار است بتواند عملکرد خوبش را در غیاب غفوری تکمیل کند. از طرف دیگر در سمت چپ خط دفاعی نیز با توجه به شرایط خوب محمد نادری بار دیگر شاهد حضور او در ترکیب آبی پوشان خواهیم بود.


با توجه به اینکه مسعود ریگی هنوز بعد از مصدومیت کتف خود شرایط ایده آل را به دست نیاورده در مرکز میدان شاهد حضور مهدی مهدی‌پور خواهیم بود. کمی جلوتر از او آرش رضاوند و داریوش شجاعیان و البته یک پدیده جوان در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت. سبحان خاقانی بازیکنی است که در ترکیب اصلی استقلال به میدان خواهد رفت. جالب اینکه اینبار در خط هافبک هم  دست محمود فکری خیلی روی نیمکت پر نیست و متین کریم زاده و هروویه میلیچ شانس هایی برای تعویض خواهند بود.


با توجه به مصدومیت دیاباته، طبق روال هفته های گذشته نیز در خط حمله شاهد زوج ارسلان مطهری و مهدی قایدی خواهیم بود. با توجه به اینکه نتیجه بازی مشهد خیلی برای فکری مهم است، او ریسک نیمکت نشین کردن قایدی و حضور آقایی را به جان نمی خرد. در خط حمله و با توجه به این که قرارداد تبریزی هنوز تمدید نشده، تعویض اول فکری، سجاد آقایی است که برای نشان دادن خود خیلی انگیزه دارد.


ترکیب استقلال مقابل شهرخودرو:
رشید مظاهری، سیداحمد موسوی، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، محمد نادری، سبحان خاقانی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، داریوش شجاعیان، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gddp5