یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/11 04:14
کد خبر: 14388

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان

استقلال در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر امروز در تهران میهمان پیکان خواهد بود.

در چهارمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم استقلال در تهران میهمان پیکان است. پیکان با تساوی برابر شهرخودرو به این دیدار رسیده است و آنها طی سه بازی گذشته یک شکست، یک پیروزی و یک تساوی را تجربه کرده‌اند.

مهدی تارتار که اکنون هدایت پیکان را در دست دارد با تیم‌های پارس جنوبی جم و نفت مسجد سلیمان طی دو فصل گذشته لیگ با استقلال مصاف داده بود و پیکان سومین تیمی خواهد بود که این سرمربی با در دست داشتن سکان هدایت آن به مصاف آبی پوشان می‌رود.

استقلال تهران با عبور از ماشین سازی تبریز در لیگ بیستم ۶ امتیازی است و در سومین پله از جدول رده بندی جای دارد. آبی‌پوشان در صورت کسب پیروزی در این مسابقه ۹ امیتازی شده و با عبور از پرسپولیس مجددا رده دوم را در اختیار خواهند داشت.

تیم استقلال تهران برای دیدار امروز ۳ بازیکن کلیدی‌اش را در اختیار ندارد. شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی و سیاوش یزدانی ۳ بازیکنی هستند که مصدومیت مانع از حضورشان در این مسابقه شده است، آبی‌ها همینطور محمود فکری را به دلیل محرومیت روی نیمکت نخواهند داشت.

استقلال مقابل ماشین سازی با ترکیب محمدرشید مظاهری، وریا غفوری، هرویه میلیچ، عارف غلامی، محمد حسین مرادمند، مسعود ریگی، محمد نادری، آرش رضاوند، احمد موسوی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری به میدان رفت و به برتری دست پیدا کرد.

اگرچه استقلال در آن مسابقه نتوانست سبک بازی هجومی را در زمین پیاده کند و دروازه حریف با تعداد حملات متعدد تهدید شود اما به سه امتیاز دست پیدا کرد و ضربه ایستگاهی هروویه میلیچ آنها را برنده از زمین مسابقه خارج کرد.

بعید به نظر می‌رسد فکری برای این مسابقه بخواهد عقایدش را تغییر بدهد. در ترکیب بازی ماشین سازی، مظاهری، نادری و موسوی اولین حضور در ترکیب اصلی حضور داشتند و اشتباه جبران ناپذیری هم نداشتند. عملکرد کلی تیم قابل دفاع بود و آنها نیاز به هماهنگی بیشتر داشتند که به نظر می‌رسد فکری برای بازی امروز همین تصمیم را بگیرد و تیمش را بدون تغییر نسبت به بازی گذشته روانه میدان کند.

 

 

منبع: خبرآنلاین 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p5rqa