سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/08/27 04:35
کد خبر: 1463

بازی با نساجی برای استراماچونی مهم است

پیشکسوت استقلال گفت: امیدوارم مدیران باشگاه بتوانند هرچه زودتر و تا پیش از بازی با نساجی مشکلات مالی را حل کنند چون این بازی بسیار بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از مهر: رضا نعلچگر اظهار داشت: خوشبختانه استقلال بحران را پشت سر گذاشته و حالا این وظیفه مدیران است تا با حل مشکلات مالی، باعث شوند تا بار دیگر ترمز این تیم کشیده نشود.

وی اضافه کرد: بازی با نساجی یکی از بازیهای بسیار مهم برای استقلال و استراماچونی محسوب می شود چون آنها باید بتوانند بعد از وقفه‌ای که در لیگ افتاد، روند پیروزی‌های خود را حفظ کنند.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: اگر تیم بتواند در این بازی خارج از خانه هم پیروز شود، قطعا به دلیل بالا رفتن روحیه و انگیزه، شانس پیروزی برابر سپاهان هم بیشتر خواهد شد.

سرمربی پیشین استقلال تصریح کرد: شاید اگر در لیگ برتر وقفه نمی افتاد، شاگردان استراماچونی شانس بیشتری برای پیروزی در این بازی و بازیهای پیش رو داشتند. هرچند هنوز هم با این وضعیت شانس استقلال برای پیروزی برابر نساجی کم نیست.

نعلچگر گفت: اگر مشکلات مالی باشگاه حل شود و این روند ادامه پیدا کند، هیچ بعید نیست استقلال بتواند نیم فصل را با رسیدن به صدر جدول به پایان برساند که این اتفاقی بسیار خوب برای تیم خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oz9o4