پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/12 12:22
کد خبر: 13640

حرف‌های سرپرست استقلال علیه دکتر نوروزی

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال اعلام کرد دلیل جدایی دکتر نوروزی از این تیم، عدم رسانه ای شدن احکام بازیکنان متخلف بوده است.

جدایی دکتر نوروزی و کادرپزشکی استقلال از این تیم باعث بروز حاشیه هایی در این تیم شده است و مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در این خصوص در گفتگوی رادیویی در این مورد توضیحاتی ارائه داد.

احمد مددی در مورد جدایی دکتر نوروزی پس از 25 سال از این باشگاه گفت: من یک جمله می گویم و آن این است که استقلال است که به همه هویت می دهد. این برند استقلال است که به امین نوروزی شهرت می دهد و مایه مباهات است که این اتفاق افتاده است.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال ادامه داد: دکتر نوروزی در همه سختی ها و شادی ها و انواع چالش ها در کنار تیم بوده است اما برند استقلال است که به همه از جمله من و دکتر نوروزی هویت می بخشد.

مددی در مورد علت اختلاف کادرپزشکی استقلال با این تیم گفت: ما در یک زمینه ای اختلافی داشتیم که آن نحوه ابلاغ 3 تن از بازیکنان بود. ما احکام را صادر کردیم و این بازیکنان به حکم اعتراض کردند و الآن در مرحله استیناف قرار دارد.

وی ادامه داد: اصرار دکتر نوروزی بر این بود که این حکم باید رسانه ای شود ولی بنده این کار را به هیچ عنوان حرفه ای نمی دانستم و از نظر من ابلاغ حکم کافی بود چرا که بعد از آن میزان جرائم در امور مالی از حساب بازیکنان کسر می شد.

او گفت: بنده سه شب پیش به صورت مفصل با دکتر نوروزی صحبت کرده و از ایشان خواهش کردم به تیم برگردند و از طرف بازیکنان نیز از ایشان عذرخواهی کردم. من عرض کردم که دکتر نوروزی برای استقلال خیلی زحمت کشیده و ایشان با نام استقلال مأنوس شده و بهتر است که دوباره به تیم برگردند. ایشان اصرار داشتند که امسال نمی خواهند در کنار تیم باشند. من خیلی به ایشان اصرار کردم ولی دکتر نوروزی نپذیرفتند.

مددی ادامه داد: ما به کادر پزشکی هیچ بی حرمتی نکردیم و حتی شخصا با دکتر ستوده صحبت کردم و از خود من شخصا ایشان عذرخواهی کردم. دیگر یک مدیر باشگاه باید چکار کند؟ آقای فکری تلاش بسیاری کرد که جلسه مشترکی میان این 3 بازیکن و کادرپزشکی برگزار کند ولی کادرپزشکی در این یک ماه حتی یک بار بر سر تمرینات حاضر نشدند.

وی ادامه داد: بارها با آقای دکتر نوروزی صحبت کردم و دکتر ستوده نیز در سفر خارج از کشور بودند. ولی ما صبوری کردیم و تحمل به خرج دادیم که علت آن نیز سابقه بسیار درخشان دکتر نوروزی و کادرپزشکی تیم بود.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در پایان گفت: بازیکنان جریمه شده اند و به آنها ابلاغ شده و این قضیه نیز اعلام شده و حتی در سیستم مالی ما نیز اعمال شده است. ما دیگر نمی دانیم باید چکار کنیم.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4pqod2