پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/11 17:08
کد خبر: 13607

حضور سیامک نعمتی در استقلال؟!

​امروز خبر عجیبی در فضای مجازی مبنی بر انتقال احتمالی یک بازیکن دیگر پرسپولیس به استقلال منتشر شد که جنجال زیادی برپا کرد.

 از روز گذشته خبرهایی مبنی بر حضور احتمالی یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس در استقلال در فضای مجازی منتشر شد که حجم این اخبار در صبح امروز به اوج خود رسید. 

ماجرای این خبر بدین صورت بود که عنوان شده سیامک نعمتی به دلیل مشکلاتی که با یحیی گل محمدی داشته قصد جدایی از جمع قرمزپوشان را دارد و حتی با مهدی عبدیان عضو هیات مدیره استقلال نیز جلسه ای داشته است. در ادامه اسکرین شاتی از صفحه اینستاگرام سیامک نعمتی منتشر شد که وی در آن اغلب بازیکنان استقلال را فالو کرده است.

انتشار این خبر واکنش های زیادی را در فضای مجازی خصوصا از سوی هواداران پرسپولیس در پی داشت. با توجه به اینکه محمد نادری نیز به تازگی از پرسپولیس به استقلال پیوسته، انتشار  خبر انتقال احتمالی نعمتی به استقلال جنجال زیادی برپا کرد اما در ادامه با پیگیری های خبرنگار فوتبالی از منابع معتبر مشخص شد که این خبر کذب است و نه بحث پیوستن نعمتی به استقلال مطرح است و نه جلسه ای میان نعمتی و عبدیان شکل گرفته است. ضمن اینکه مدیر برنامه های سیامک نعمتی نیز در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی این شایعه را تکذیب کرد.

البته با توجه اینکه سیامک نعمتی هنوز با پرسپولیس قرارداد دارد، احتمال جدایی او از ابتدای مطرح شدن این شایعه هم بعید به نظر می رسید.

 

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dpop4