شنبه 26 اسفند 1402 - 16 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/01 13:45
کد خبر: 13322

خارجی های استقلال به هفته اول لیگ می رسند؟

دو بازیکن خارجی استقلال هنوز به ایران برنگشته اند.

شیخ دیاباته و هرویه میلیچ دو ستاره خارجی استقلال که برای حضور در این تیم برای لیگ بیستم هم به توافق رسیده اند هنوز به ایران برنگشته اند.

این دو بازیکن خارجی بر سر مسائل مالی با مدیران استقلال توافق کردند و قرار است به زودی به ایران بیایند اما هنوز این اتفاق رخ نداده است. 

دیاباته در فرانسه تست کرونا داده اما با یک مشکل عجیب مواجه شده است. بر اساس اعلام مدیربرنامه های این بازیکن، تست کرونای دیاباته در فرانسه گم شده و او مجبور است برای خروج از این کشور بار دیگر تست بدهد و به همین خاطر سفر او به تعویق افتاده و تا چند روز دیگر هم به ایران برنمی گردد.

میلیچ نیز بعد از توافق با مدیران باشگاه استقلال اعلام کرده به زودی برمی گردد اما زمان دقیقی برای بازگشت وی تعیین نشده است. این بازیکن کروات در کشورش درگیر بیماری پدر خود نیز هست و به همین خاطر زمان برگشتنش به ایران مشخص نیست.

حال با توجه به اینکه لیگ برتر 16 آبان ماه آغاز خواهد شد، درباره وضعیت جسمانی این دو خارجی ابهام هایی مطرح است. آنها بعد از لیگ قهرمانان آسیا استراحت کردند و از نظر بدنی عقب تر از سایر بازیکنان هستند. بی تردید حتی اگر طی روزهای آینده نیز این دو بازیکن خارجی در تمرینات استقلال حاضر شوند آنها مدتی را برای بدنسازی و آماده سازی احتیاج دارند و به همین خاطر مشخص نیست در هفته اول لیگ برتر مقابل مس رفسنجان بتوانند به میدان بروند.

 

منبع:ورزش سه

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yloj3