سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/01 04:16
کد خبر: 13316

تصاویر مراسم ازدواج حسینی بازیکن استقلال+تصاویر و بیوگرافی

سید حسین حسینی دروازه بان جوان استقلال تهرانی فوتبال پایه خود را از زادگاه ش یعنی برق شیراز شروع نمود که برای این تیم فقط دو بازی انجام داد.

سید حسین حسینی دروازه بان جوان استقلال تهرانی فوتبال پایه خود را از زادگاه ش یعنی برق شیراز شروع نمود که برای این تیم فقط دو بازی انجام داد.

 

 

6

باشگاه های سید حسین حسینی پس از سربازی؛

سربازی

حسین حسینی برای خدمت سربازی برای دو فصل عازم تیم ملوان بندر انزلی که در آن زمان در لیگ برتر بود شد.

7

فصل 1395–96، بازگشت به استقلال

حسینی پس از اتمام دوران سربازی، با توجه به قراردادش، به استقلال تهران بازگشت. در این فصل، منصوریان به این گلر جوان فرصت دروازه بانی استقلال تهران را در دو بازی حساس نخست و پایانی نیم فصل (مقابل تیم های نفت تهران و سپاهان) داد که هر دو بازی با نتیجه تساوی 1–1 پایان یافتند. همچنین او توانست در بازی مقابل نفت تهران در نیم فصل دوم لیگ 96–95 جایگزین رحمتی شود و با واکنش های زیبایش دروازه اش را بسته نگه دارد. استقلال توانست آن بازی را با سوپر گل امید ابراهیمی از روی ضربه آزاد پیروز شود.

8

فصل 1396–97، شکستن رکورد کلین شیت

نخستین بازی او در فصل 1396–97 برای استقلال در مقابل تیم پارس جنوبی جم بود که در این بازی دروازه اش دوبار باز شد.او همچنین در این فصل پس از بازی مقابل استقلال خوزستان و کلین شیت در این بازی رسماً رکورد وحید طالب لو را شکست. همچنین او در جریان بازی مقابل تراکتورسازی رکورد حفظ دروازه در تاریخ لیگ برتر را (که تنها سه هفته از شکسته شدنش می گذشت) شکست و در جریان بازی با سایپا و گل نخوردن تا دقیقه 56 رکورد بهرام مودت را شکست و رکورددار کل تاریخ فوتبال ایران شد.وی همچنین به عنوان بهترین بازیکن دی از دید برنامه نود انتخاب شد. و در 24 فوریه در جریان بازی با فولاد خوزستان در دقیقه 82 توسط داور بازی، بیژن حیدری با کارت زرد جریمه شد و دربی را از دست داد.

9

حسینی و حضور در مقاطع مختلف ملی

زیر 17 سال ایران

اولین تجربه ملی سید حسین حسینی در تیم ملی نوجوانان بود او 8 بار در این رده سنی به میدان رفت.

3

زیر 20 سال ایران

دومین تجربه ملی حسینی نیز در تیم جوانان ایران بود او فقط در 2 مسابقه به میدان رفت.

زیر 23 سال ایران

حسینی سابقه حضور در تیم ملی امید را نیز دارد 3 بازی در این رده سنی انجام داده است.

10

حضور در تیم ملی ایران

حسین حسینی در 26 اردیبهشت 94 توسط کارلوس کی روش به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد. وی پس از درخشش در تیم استقلال در اردوی داخلی در تهران قبل از بازی دوستانه با پاناما توسط کیروش دوباره به تیم ملی دعوت شد ولی در لیست نهایی برای اردوی اتریش نبود. وی در تاریخ 26 اسفند 1396 درون دروازه تیم ملی برای بازی با سیرالئون قرار گرفت.

11

افتخارات با استقلال

  • قهرمانی در لیگ برتر 92–91
  • نایب قهرمانی در لیگ برتر 96–1395
  • قهرمانی در جام حذفی 97–1396

12

خداحافظی سید حسین حسینی از استقلال و پشیمانی وی

حسینی بعد از آنکه طی 5 ماه موفق به بازی کردن در ترکیب استقلال نشد و از روی نیمکت نظاره گر بازی های رحمتی بود در مصاحبه ای اعلام کرد که در پایان نیم فصل 96 - 97 از این تیم جدا خواهد شد اما در بازی بعدی که در ترکیب استقلال حضور یافت اینگونه گفت : 

وی در پاسخ به این سوال که چقدر خداحافظی بعد از بازی قبلی در قرار گرفتنش در ترکیب اصلی نقش داشت، گفت:خداحافظی نبود. یک سوءتفاهم بود؛ باور کنید راست می گویم. بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان با آقای شفر صحبت کردم و این سوءتفاهم برطرف شد. خدا را شکر امروز بازی کردم. خیلی دوست دارم این انسجامی که در این بازی در تیم هست، حفظ شود و هیچ مشکلی پیش نیاید.

13

خط خوردن حسین حسینی از لیست برای جام جهانی

پس از انتشار لیست ملی پوشان عازم روسیه برای جام جهانی 2018 در بین گلر ها نام حسینی جوان دیده نمیشد و او پس از چندین بازی دوستانه برای تیم ملی و چندین بار دعوت به اردوی تیم ملی از رفتن به جام جهانی 2018 باز ماند.

14

ازدواج حسین حسینی

سید حسین حسینی گلر استقلال در سال 96 که در دوران اوج بی نظیر خود قرار داشت اقدام به ازدواج و متاهل شدن نمود.

15

رسیدن به پیراهن شماره یک در استقلال

سرانجام با رفتن مهدی رحمتی ار استقلال، بالاخره بخت به حسینی روی خوش نشان داد و این گلر جوان پس از چندین سال سنگربان شماره یک استقلال شد.

16

تجربه شیرین پدر شدن

دروازه بان تیم فوتبال استقلال که این روز‌ها به تنهایی هدایت دروازه آبی پوشان را عهده دار است صاحب فرزند دختر شد

فرزند

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4pq9l2