یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/26 09:40
کد خبر: 13172

هواداران استقلال با ظلم مبارزه کردند

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان تونایی قهرمانی در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر را دارند.

 

محمد نوری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت: با توجه به شرایطی که پیش آمد، بعد از رفتن فرهاد مجیدی، گزینه‌های مختلفی برای سرمربی‌گری استقلال مطرح شد اما در نهایت محمود فکری به عنوان سرمربی آبی‌پوشان معرفی شد و به نظرم اتفاق خوبی افتاد و هوادران باید حمایت کنند. ما در جلسه معارفه او حضور داشتیم چون نام استقلال برای ما مهم است و هر کسی هم بیاید ما از او حمایت می‌کنیم و امیدوارم آن فردی که می‌آید، بتواند خواسته هواداران که قهرمانی است را برآورده کند. ما حضور این کادر فنی جدید را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم که بتواند نتایج لازم را کسب کنند.

او ادامه داد:‌ شاکله تیم در حال حاضر تقریبا حفظ شده است و این برای کادر فنی بسیار خوب است. دغدغه فکری در حال حاضر این است که بازیکنان هماهنگی لازم را داشته باشند. چند بازیکن هم‌چنان حضورشان درهاله‌ای از ابهام است و بهتر است بازیکنان کلیدی استقلال در تیم ماندنی شوند. الان پنجره نقل و انتقالاتی بسته شده است و امیدوارم با پرداخت بدهی شفر، پنجره باز شود و قراردادها ثبت شود. با آمدن بازیکنان جدید و حضور بازیکنان باتجربه و قدیمی تیم، امیدوارم استقلال خوبی را در فصل آینده ببینیم. 

نوری در پاسخ به این سوال که آیا محمود فکری می‌تواند در استقلال موفق عمل کند؟ گفت: کار بسیار سخت است. نساجی با استقلال تفاوت زیادی دارد. استقلال حاشیه‌های منحصر به فرد خود را دارد و هواداران انتظار زیادی از استقلال دارند و با توجه به شاکله‌ای که استقلال دارد، قهرمانی دور از دسترس نیست. هواداران هم همیشه حسن نیت خود را نشان دادند و امیدوارم حمایت هواداران به قهرمانی استقلال در لیگ ختم شود. هواداران در این مدت سختی‌های زیادی کشیدند و آرزو می‌کنم که کادر فنی جدید بتواند خواسته‌های هواداران را برآورده کنند. قهرمانی استقلال در فصل آینده، هدیه ناچیزی است که می‌توانیم به هواداران هدیه کنیم.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره مشکلات مالی آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: مشکلات مالی همیشه برای استقلال بوده است اما به نظرم پرداخت مطالبات دیاباته یکی از کارهای مهم هیات مدیره بود. مرحله بعدی پرداخت مطالبات شفر است که باید پرداخت شود. من این عقیده را دارم که اگر کادر مدیریت بتواند مهره‌های کلیدی استقلال را حفظ کند، می‌شود برای فصل ‌آینده چشم‌انداز خوبی را دید.

او در پایان گفت: ما خوشبین هستیم چون هوادارانی داریم که بهترین هواداران دنیا هستند و همیشه با ظلم مبارزه کردند و خواستند حرف خود را بزنند. من آینده خوبی برای استقلال می‌بینم به شرطی کادر فنی بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و حاشیه‌ها را مدیریت کند و بتواند سیستمی را در تیم پیاده کند که بتواند در رقابت‌های لیگ برتر عملکرد مورد تاییدی داشته باشد. در قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر، قرعه خوبی به ما افتاده است و تیم باید در نیم فصل اول امتیازات لازم را کسب کند تا در نیم‌فصل دوم تمرکز لازم برای قهرمانی استقلال وجود داشته باشد.

 

 

منبع: ایسنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45bmm4