دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/19 08:43
کد خبر: 12954

خبر بد برای استقلالی ها/ جدایی قائدی از این تیم

احمد مددی: مهدی قایدی پیشنهاد فوق‌العاده جدی از یکی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس دارد ؛ امیدوارم به دلیل کمبود بودجه قایدی ترانسفر نشود

احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال گفت:

اتفاقات خوبی رخ داده و در حال تلاش هستیم تا از راه‌های مختلف منابع ارزی را تامین کنیم. مبلغ کمی هم نیست و از ماه‌های اخیر انباشته شده و حالا روی دوش باشگاه و ما برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات قرار گرفته است. دوستانی قول داده‌اند و با برنامه‌ریزی تعهد دادند که اگر این کار ادامه پیدا کند تصور می‌کنم با پرداخت به بازیکنان و کادر سابق پنجره را باز کنیم.

وی درباره اینکه آیا استقلال می‌تواند از بازیکنان جدید استفاده کند، عنوان کرد:

همه تلاشم این است که در روز‌های آینده این اتفاق رخ دهد. شبانه روزی در راه‌های مختلف کار می‌کنیم تا این واریزی‌ها انجام شود.

مددی درباره اینکه آیا قرار است پرویز مظلومی به عنوان سرپرست تیم معرفی شود، گفت:

مذاکراتی با ایشان داشته‌ام. مظلومی سرمربی تیم جوانان است، ما مبادی اخلاق هستیم و همانطور که می‌دانید برای موضوع محمود فکری هم همین کار را انجام دادیم و سعی کردیم حرفه‌ای عمل کنیم. از ایشان درخواست کردم که تکلیفش را با تیم جوانان روشن کند. اگر مغایرت قانونی وجود نداشته باشد مظلومی سرپرست تیم استقلال در لیگ بیستم خواهد بود.

سرپرست باشگاه استقلال درباره وضعیت میلیچ و دیاباته و اینکه امکان دارد آیا این دو بازیکن دیگر به استقلال بازنگردند، یادآور شد:

این موضوع برمی‌گردد به تامین منابع مالی ولی تا این لحظه خبری برای برنگشتن این دو بازیکن نیست. هر دو خیلی علاقه‌مند هستند که در استقلال حضور داشته باشند و باید ما منابع مالی را تامین کنیم. این بازیکنان حرفه‌ای هستند و تا زمانی پول دریافت نکنند به ایران نمی‌آیند.

وی درباره اینکه در ابتدای قبول مسئولیتش اعلام کرده بود حساب و کتاب باشگاه با یکدیگر نمی‌خواند و اینکه گفته می‌شود ارقام قرارداد بازیکنان جدید خیلی بالاست و اینکه الان باشگاه چقدر بدهی دارد، تصریح کرد:

تلاش می‌کنیم در فضای شفاف مسائل را جلو ببریم. الان وقت دعوا و حاشیه‌سازی نیست. سعی می‌کنم با تدابیر لازم مسائل را در فضای آرام جلو ببرم. بدهی داخلی را به حداقل رسانده‌ایم ولی در موضوع ارزی بدهی جالب توجه‌ای داریم که از راه‌های قانونی در حال تامین منابع هستیم.

مددی درباره اینکه مبالغی که از سعادتمند در فرودگاه ضبط شده بود به باشگاه برگشته است یا خیر، گفت:

۵۰ هزار دلار در تعزیرات است و باید از وزیر ورزش تشکر کنم که ایشان وارد عمل شدند و با وزیر دادگستری رایزنی کردند. فکر می‌کنم تا پس‌فردا این پول به باشگاه برگردد.

وی درباره اینکه آیا کریمی ۱۰ میلیارد تومان برای تمدید قرارداد درخواست کرده است؟ عنوان کرد:

در این رابطه اطلاعی ندارم. اجازه دهید کریمی برگردد و چشم در چشم با او صحبت کنم. به شما اطمینان می‌دهم علی کریمی را می‌خواهیم. اینجا خانه خودش است و بارها اعلام کرده اگر در ایران بماند فقط در استقلال بازی خواهد کرد. این یک نقطه اطمینان بخش است و اگر در ایران بماند حتماً با او مذاکره می‌کنیم. او دغدغه‌های ما را می‌داند و به عنوان یک استقلالی به تیمش کمک خواهد کرد.

سرپرست باشگاه استقلال درباره سند ۲۰۰ میلیونی در باشگاه استقلال که توسط هیئت مدیره امضا نشده است، تصریح کرد:

از این موضوع اطلاعی ندارم و نمی‌دانم چه سندی را می‌گویید.

مددی درباره حفظ مهدی قایدی گفت:

او جزو جوان‌های خوب ماست ولی یک پیشنهاد فوق‌العاده جدی از یکی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس دارد. با این حال مذاکراتی در هیئت مدیره داشتیم  و هنوز به جمع‌بندی نرسیدیم و هنوز بازیکن ماست. امیدوارم به دلیل کمبود بودجه قایدی ترانسفر نشود. هدف‌مان تامین منابع قانونی از راه‌های قانونی است تا مهدی قایدی را هم در کنارمان داشته باشیم.

 

منبع: پارس فوتبال 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bda83