پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/03 08:38
کد خبر: 12536

خطر مثلث هجومی استقلال برای پاختاکور

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به صعود استقلال به دور حذفی لیگ قهرمانان پرداخت.

به نقل از سایت AFC،  استقلال پس از کسب تنها دو امتیاز از سه بازی اول خود، مهمترین پیروزی ممکن را کسب کرد. این تیم با پیروزی راحت ۳-۰ مقابل الاهلی عربستان در روز چهارشنبه جایگاه دوم گروه A را کسب کرد.

تیم بزرگ ایرانی به مصاف الاهلی تیم صدرنشین گروه رفت. شاگردان مجید نامجو مطلق در نهایت به دور حذفی راه یافتند و توانستند در دیداری که محکوم به پیروزی بودند نماینده عربستان را با  ۳ گل از پیش روی برداشتند. 

مهدی قائدی یکی از بازیکنان جوان و برجسته در این دیدار نقش مهم و محوری ایفا کرد و توانست گل اول را به ثمر برساند و زمینه ساز گل دوم تیمش نیز بود. در حالی که قائدی بازی را در سمت چپ پشت سر مهاجم امیرارسلان مطهری آغاز کرد در تمام طول بازی یک تهدید مداوم در محوطه جریمه الاهلی و اطراف آن بود.  قائدی اولین گل خود را در لیگ قهرمانان آسیا با یک ضربه شیرین از راه دور به ثمر رساند که البته باید توسط دروازه بان محمد آل اویس مهار می شد.  

قائدی به عنوان جوانترین بازیکن در ترکیب استقلال بلوغی فراتر از سالهای فعلی خود را نشان می دهد، دائماً مالکیت توپ را می طلبد و همیشه به دنبال شروع یک حمله خلاقانه است. او به عنوان دومین گلزن برتر تیمش در لیگ حرفه ای ایران فصل را به پایان رسید و بهترین پاسور لیگ نیز بود و به نظر می رسد که این فرم را در قاره نیز از سر گرفته است.

در کنار او دیاباته و مطهری در خط حمله استقلال نیز عملکرد خوبی از خود نشان دادند.  با این خط حمله قدرتمند، پاختاکور باید خیلی مراقب استقلال باشد. دیداری که در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد.

 

 

منبع: ایسنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lvm83