دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/21 04:56
کد خبر: 12124

دردسر عجیب یک دلال برای استقلال

روزهای نقل‌وانتقالات همیشه دوران کاسبی دلالان و مدیران برنامه بازیکنان محسوب می‌شود. البته آن‌ها بر اساس قوانین فیفا کار خلافی انجام نمی‌دهند...

روزهای نقل‌وانتقالات همیشه دوران کاسبی دلالان و مدیران برنامه بازیکنان محسوب می‌شود. البته آن‌ها بر اساس قوانین فیفا کار خلافی انجام نمی‌دهند ولی متأسفانه گاهی اوقات رابطه گرم برخی از مدیران باشگاه‌ها با این افراد موجب قدرت گرفتن بیش از حد آن‌ها می‌شود و همین مسئله دردسرهای فراوانی را ایجاد می‌کند.

 

برای مثال اغلب باشگاه‌های مطرح دنیا ترجیح می‌دهند به گونه‌ای یارگیری کنند که تعداد قابل ملاحظه‌ای از بازیکنان داخل تیم زیر پرچم یک مدیربرنامه قرار نداشته باشند، چون اگر چنین اتفاقی بیفتد، آن شخص عملاً قدرت قابل ملاحظه‌ای پیدا می‌کند و می‌تواند در لحظات حساس برای کادرفنی و حتی مدیریتی باشگاه خط و نشان بکشد.

 

ولی متأسفانه این قاعده گاهی اوقات در تیم‌های ایرانی بنا بر دلایل و ملاحظات مختلف رعایت نمی‌شود و البته دردسرهای خاص خودش را هم دارد. برای مثال خبرهای رسیده حکایت از آن دارد یک آقای دلال که چند بازیکن در استقلال دارد، چند روز قبل به مسئولان این باشگاه پیغام داده یا باید قرارداد همه نفرات مورد نظر او تمدید شده و مهره‌های جدید نیز از کانال این شخص وارد شوند یا اینکه تلاشی برای تمدید قرارداد برخی از بازیکنان خود در داخل استقلال که باشگاه بر حفظ آن‌ها تأکید ویژه‌ای دارد، نخواهد کرد!

 

منبع: پارس فوتبال 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45yad3