چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/15 04:08
کد خبر: 11965

سرمربی تراکتور علیه قهرمانی استقلال افشاگری کرد

ساکت الهامی : ناظر سازمان لیگ به من گفت شش ماه محرومت می کنم ؛ کسانی بودند که امروز آنالیز تیم ما را به استقلال داده بودند

ساکت الهامی سرمربی تراکتور بعد از قهرمانی تیمش در جام حذفی در میان خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها جواب داد:

استقلال تیم بزرگ و قدرتمندی بود ولی بچه های ما در نیمه اول فراتر از ایران بازی کردند

ما بازی را فوق العاده شروع کردیم و در نیمه اول ۳ گل زدیم. خیلی خوب بودیم و می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم. بین دو نیمه که در رختکن با بچه ها صحبت می کردیم می خواستیم شرایط را برایشان توجیه کنیم، چون می دانستیم که جام حذفی است. جام حذفی یا همه چیز است یا هیچی. به خاطر همین می دانستیم که استقلال می آید تا بی مهابا حمله  کند. استقلال تیم کوچکی نیست، قهرمان چهار دوره گذشته لیگ را شکست داده تا به این مرحله رسیده بود. همچنین آنها سپاهان را نیز شکست داده بودند. استقلال تیم بزرگ و خیلی خوبی است ولی بچه های ما در نیمه اول فوق العاده بودند و فراتر از ایران بازی کردند. در نیمه دوم یک گل خوردیم ولی قبل از گل دوم استقلال، خطا رخ داده بود و آن باعث شد تا شیرازه تیم ما از هم بپاشد.

من را ناظر بازی اخراج نکرد، بلکه ناظر سازمان لیگ من را اخراج کرد.

الهامی درباره صحنه اخراجش هم اینچنین توضیح داد:

برای من جالب بود که من را ناظر بازی اخراج نکرد، بلکه ناظر سازمان لیگ من را اخراج کرد. با توجه به اینکه ایشان ناظر بازی نبودند، نمی توانستند چنین کاری را انجام دهند. قطعا ما هم شکایت خواهیم کرد. ایشان در آخر بازی به من گفت: انشاالله کمیته انضباطی می بینمت و شش ماه محرومت میکنم. اصلا شما کاره ای نیستید، بلکه این ناظر بازی است که باید بگوید. ایشان به داور گفت و داور هم من را اخراج کرد. داور خطا را نگرفت ولی دست مریزاد به بچه های تیممان که مردانه جنگیدند و به واقع ۳ امتیاز را از دهان شیر بیرون کشیدند.

خیلی ها در باشگاه بودند که نمی خواستند تیم نتیجه بگیرد

الهامی ادامه داد:

در اینجا می خواهم از ۲ نفر تشکر ویژه بکنم، یکی آقای زنوزی که در این چند ساله خیلی ناملایمتی ها در حق ایشان صورت گرفته بود، امروز حقش بود و باید جام می گرفت چون خیلی زحمت کشیده بود. مورد دیگری که می خواهم درباره اش صحبت کنم این است که خیلی ها در باشگاه بودند که نمی خواستند تیم ما نتیجه بگیرد و خودشان را سهام دار و وام دار تراکتور می دانند، فکر میکنند که تراکتور فقط به آنها تعلق دارد و آنها همان کسانی هستند که امروز آنالیز تیم ما را به استقلال داده بودند، من فایل صوتی اش را دارم و انشاالله به خانه برسم آن را می گذارم و شما خواهید دید. کسانی بودند که از طرف حضرت جبرئیل بهشان وحی شده بود که خودشان می توانند تیم را قهرمان کنند، استوری می گذاشتند که شرافت ما آذربایجان است، از آن طرف ما جلوی هر تیمی بازی می کردیم، جلوی ما کاملا آماده بودند ولی الان دوست دارم آن کوتوله ها را ببینم که با این تیم چه کار کردند. همین آقایان کاری کرده بودند که اسم یک نفر که در تبریز می آمد، بدتر از شمر و یزید بود، این در حالی است که خدمتی که او کرده بود، هیچ کدام از این آقایان نکرده بودند. اسم این فرد منصور عظیمی است. کاری کرده بودند که این بچه از نمی توانست از خانه اش بیرون بیاید. گناه این فرد این بود که رضا اسدی را از دفتر سپاهان آورده بود، رشید مظاهری و خانزاده همین طور. میخواهم تشکر دوم را از ایشان داشته باشم. تمام بازیکنان ایرانی که آورده بود همین ها بودند که امروز بازی کردند. ایشان در آوردن بازیکنان خارجی نقش نداشت و افراد دیگری آنها را آورده بودند ولی به نام این فرد می زدند و انگ دلالی به ایشان می زدند. امروز خداوند کمکش کرد. من فکر می کنم که بیشترین کمکی که امروز خداوند به ما کرد، به خاطر این بود که به دل این بچه و خانواده اش نگاه کرده بود. شب هایی بود که گریه می کرد و من به او میگفتم صبر کن، خدا بزرگ است. خدا امروز اجرش را داد. و همین طور هوادارانمان که بعد از مدت ها طعم خوشی را چشیدند.

خوشحالم که یک آذری تراکتور را قهرمان کرد

سرمربی تراکتور همچنین گفت:

من از این بابت افتخار می کنم که برای اولین بار، بچه خود آذربایجان، یک آذری توانست قهرمانی را برای مردمش به ارمغان بیاورد. خوشحالم از اینکه تمام هواداران تراکتور و آذری ها خوشحال هستند. به آنها تبریک می گویم و امیدوارم همیشه شاد باشند.

رشید مظاهری هم در این قهرمانی سهم دارد ؛ لطف خدا بود که محمدرضا اخباری احیا شود

الهامی در پایان صحبت هایش در مورد وضعیت رشید مظاهری در فصل آینده نیز گفت:

رشید هم در این قهرمانی سهم دارد. رشید برای ما خیلی زحمت کشیده است. الان چون قهرمان شده ایم، من نمی توانم از رشید بگذرم و بگویم که رشید نیست. رشید شرایطی درباره بحث بازی کردن و بحث مالی اش داشت، من فکر میکنم که برای رشید، سو تفاهم پیش آمده بود. رشید هم به همین اندازه سهم دارد، از روز اول برای این تیم زحمت کشیده، روزهایی بوده که با پا و کتف مصدوم برای ما بازی کرده ولی از منظر بحث قانون باشگاه و بحث شرایط حرفه ای گری، من از رشید توقع داشتم این کار را نکند ولی به نظرم می آید که این لطف خدا بود که محمدرضا اخباری احیا شود. اخباری باید احیا می شد. حق اخباری بود که احیا شود. این بچه دو سال در بدترین شرایط صبر کرده بود، خدا کمکش کرد. محمدرضا برگشت و خیلی برای او خوشخال هستم و برای تک تک بچه های تیم خوشحالم. این قهرمانی را تبریک می گویم و از آنها تشکر می کنم و می گویم بچه ها دستتان درد نکند، از شما ممنونم که مردم آذربایجان، مردم ترک و تمام هواداران تراکتور را خوشحال کردید، دست تک تکتان را می بوسم.

 

منبع: پارس فوتبال 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qmyn2