پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/08 12:52
کد خبر: 11798

استقلال طوفانی آغاز کرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بُرد در دربی به مجیدی خیلی کمک خواهد کرد؛ هم در آینده‌اش در استقلال و هم در آینده مربیگری‌اش

فرشاد فلاحت‌زاده در خصوص دربی ۹۲ اظهار داشت: بازی زیبایی بود و صحنه‌های خوبی داشت. هر دو تیم به دنبال بُرد بودند؛ به نظرم استقلال طوفانی‌تر آغاز کرد و به گل هم رسید و این باعث شد گل‌محمدی دست به تعویض بزند و کمی حالت تدافعی بگیرد.

 

وی ادامه داد: در اوایل بازی میانه میدان در اختیار استقلال بود که با ورود زودهنگام کامیابی‌نیا کمی شرایط در وسط زمین برابر شد؛ حتی پرسپولیس کمی فشار مضاعف به استقلال وارد کرد که به گل هم رسید، اما استقلال خیلی زود گل را جبران کرد. به نظرم خستگی بازیکنان هر دو تیم منجر به گل‌های دقایق پایانی شد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: دربی همیشه بازی ویژه‌ای بوده است، این بُرد به مجیدی خیلی کمک خواهد کرد؛ هم در آینده‌اش در استقلال و هم در آینده مربیگری‌اش، چون نتایجی که فرهاد با استقلال گرفته تا به اینجا هواداران را راضی نگه داشته است.

فلاحت‌زاده در خصوص داوری بازی هم گفت: به نظرم عملکرد داوری در بازی تاثیرگذار بود، یک پنالتی صد درصد روی اسماعیلی انجام شد که اگر داور این صحنه را پنالتی می‌گرفت شرایط بازی تغییر می‌کرد و شاید اصلاً کار به ضربات پنالتی کشیده نمی‌شد.

وی در پایان در خصوص احتمال قهرمانی استقلال در جام حذفی بیان کرد: به نظرم اگر استقلال همین روند را ادامه دهد می‌تواند تراکتور را شکست دهد و قهرمان جام حذفی شود.

 

 

منبع: میزان

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27owv4