پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/05 04:03
کد خبر: 11735

ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس در دربی ۹۳

تنها چند ساعت تا آغاز شهرآورد حساس استقلال و پرسپولیس باقی مانده است. جدال دو تیم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، قطعا می تواند جذاب و دیدنی از آب در بیاید

شاید حدس زدن ترکیب استقلال برای شهرآورد نود و سوم، یکی از سخت ترین کارهای ممکن باشد.تنها چند ساعت تا آغاز شهرآورد حساس استقلال و پرسپولیس باقی مانده است. جدال دو تیم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، قطعا می تواند جذاب و دیدنی از آب در بیاید. اما یکی از نکات مبهم درخصوص این بازی، حدس زدن ترکیب استقلال است. جایی که 3 مدافع مرکزی آبی پوشان احتمالا به این دیدار نمی رسند، از این رو حدس زدن ترکیب این تیم کمی سخت به نظر می رسد.

 

قطعا امروز سیدحسین حسینی درون دروازه استقلال قرار خواهد گرفت. چنانچه فرهاد بخواهد تیمش را با سیستم 4-4-2 روانه بازی کند، احتمالا میلیچ به دلیل تجربه بیشتر نسبت به زکی پور در سمت چپ خط دفاعی استقلال قرار بگیرد، عارف غلامی تنها مدافع وسط تخصصی است که در دسترس مجیدی است.

 

از گوشه و کنار خبر می رسد که ممکن است سیاوش یزدانی و محمد دانشگر به شهرآورد امروز برسند. یزدانی دیروز و در آخرین تمرین استقلال پیش از دربی، آخرین تست های پزشکی اش را داده است و محمد دانشگر نیز که دیروز در تمرین استقلال حاضر شد، شب گذشته به اردوی تیم اضافه شده و احتمال بازی کردن او نیز بالاست. به هر حال ساعتی قبل از شروع بازی، کادرپزشکی استقلال نظر نهائیش را در خصوص این دو بازیکن اعلام می کند ولی اگر به هر دلیلی دانشگر و یزدانی به این بازی نرسند، شاهین طاهرخانی و فرشید باقری توانایی بازی در این پست را دارند.

 

وریا غفوری نیز در سمت راست خط دفاعی استقلال قرار خواهد گرفت. مسعود ریگی، آرش رضاوند و علی کریمی مردان مجیدی در خط میانی خواهند بود. فرشید اسماعیلی نیز ممکن است یک خط جلوتر بازی کند. شیخ دیاباته و مهدی قایدی نیز زوج خط حمله استقلال را تشکیل خواهند داد. به هر حال ممکن است تا زمان شروع بازی، جابجایی هایی در ترکیب تیم صورت بگیرد و باید منتظر ماند و دید نظر نهایی فرهاد مجیدی چه خواهد بود.

 

ترکیب احتمالی استقلال:

سیدحسین حسینی، میلیچ، عارف غلامی، محمد دانشگر (سیاوش یزدانی)، وریا غفوری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته و مهدی قایدی

 

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kz7d3