پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/03 00:47
کد خبر: 11703

غایبان بزرگ استقلال در دربی

در فاصله سه روز تا برگزاری دربی پایتخت 2 مدافع تیم فوتبال استقلال شرایط حضور در این مسابقه را ندارند

 در شرایطی که استقلال روز چهارشنبه در حساس‌ترین بازی خود در جام حذفی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت اما  فرهاد مجیدی یک بازیکن دیگر تیمش را هم برای بازی با پرسپولیس از دست داده و بعید است این بازیکن بتواند برای تیمش بازی کند.

 

سیاوش یزدانی مدافع استقلال که در جریان دیدار با شاهین بوشهر دچار مصدومیت شده و با توجه به وضعیتی که همسترینگ این بازیکن دارد به مسابقه با پرسپولیس نمی‌رسد.

 

البته این بازیکن در تلاش است که به هر شکل ممکن برای تیمش بازی کند و حتی قرار است در تمرین امروز آبی پوشان هم شرکت کند اما مصدومیت این بازیکن به شکلی است که هر لحظه ممکن است دچار آسیب دیدگی دوباره شود. به همین دلیل تمرین سنگین این بازیکن قبل از دربی و حتی حضور در این بازی یک ریسک محسوب می‌شود.

 

از طرفی روزبه چشمی دیگر مدافع استقلال با وجود درمان طی روزهای گذشته شرایط خوبی برای حضور مقابل پرسپولیس ندارد. این بازیکن نیز از ناحیه عضله پشت پا مصدوم است و احتمال حضور وی در بازی روز چهارشنبه نزدیک به صفر است.

 

با این شرایط در غیاب این بازیکن و روزبه چشمی که او نیز مصدوم است آبی‌پوشان به جز عارف غلامی و شاهین طاهرخانی در شرایط فعلی مدافع دیگری را در اختیار ندارند.

 

محمد دانشگر مدافع استقلال هفته پیش توسط مجیدی از تیم کنار گذاشته شد و باید دید آیا این بازیکن در آستانه دربی به جمع آبی پوشان بر می‌گردد یا خیر؟

 

اما خبر خوب برای مجیدی وضعیت علی کریمی است. هافبک استقلال شرایط بهتری نسبت به روزهای گذشته دارد و به احتمال فراوان به دیدار با پرسپولیس خواهد رسید.

 

منبع: فارس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48pan3