چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/11 05:47
کد خبر: 11043

ناراحتی کاپیتان استقلال از بازگشت دانشگر!

دو بازیکن تیم فوتبال استقلال روز گذشته به دلیل بخشش محمد دانشگر توسط مجیدی، تمرین را نیمه کاره رها کردند.

در شرایطی که محمد دانشگر روز گذشته با جریمه 10 درصدی و عذر‌خواهی از اعضای تیم استقلال به تمرینات این تیم بازگشته، 2 بازیکن با تجربه این تیم رفتاری عجیب از خود نشان دادند.

وریا غفوری و علی کریمی که به دلیل اظهارات دانشگر در گروه واتس‌اپی به شدت از این بازیکن ناراحت بودند، وقتی متوجه شدند مجیدی به این بازیکن مجوز تمرین داده در اواسط تمرین کار تاکتیکی را رها کرده و اعلام کردند مصدوم شده‌اند! آن هم در شرایطی که استقلال یک بازی مهم مقابل سپاهان دارد.

حرکت دو بازیکن با تجربه استقلال بدون شک چیزی جز باندبازی نیست و باید دید مجیدی که نشان داده در اینگونه مواقع به بازیکن باج نمی‌دهد در قبال این 2 بازیکن چه رفتاری خواهد داشت. شاید سرمربی جوان استقلال به دلیل بازی حساس با سپاهان فعلا سکوت کند اما سکوت وی آتش زیر خاکستر خواهد بود.

 

تکذیب قهر علی کریمی در تمرینات استقلال

 هافبک تیم استقلال تهران در تمرین روز گذشته با اجازه کادرفنی محل تمرین را ترک کرد.

 روز گذشته محمد دانشگر پس از جریمه نقدی و حضور در کمیته انضباطی باشگاه استقلال به تمرینات بازگشت و در کنار همبازیانش برنامه‌های تاکتیکی دیدار مقابل سپاهان اصفهان را دنبال کرد.

پس از این جلسه تمرینی شایعاتی مبنی بر قهر علی کریمی به دلیل بازگشت دانشگر به تمرینات مطرح شد! در فضای مجازی شایعه شده بود به دلیل درگیری لفظی که دانشگر و کریمی با یکدیگر داشتند، بازیکن ملی پوش در اواسط تمرین روز گذشته محل تمرین را ترک کرده است.

علی کریمی برخلاف شایعات منتشر شده، روز گذشته به علت درگذشت دخترخاله‌اش پس از گفتگو با مجیدی و اجازه او محل تمرین را ترک کرده و مشکلی از جهت تصمیم بازگشت دانشگر به تمرینات نداشته است.

 

 

منبع: دانا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vplz4