چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/08 12:01
کد خبر: 11002

کامل‌ترین استقلال ممکن به مصاف سپاهان می‌رود

استقلال در شرایطی مقابل سپاهان به میدان می‌رود که اکثر نفراتش آماده بازی حساس روز شنبه خواهند بود

استقلال با برد مقابل پارس جنوبی شرایط نسبتا خوبی پیدا کرده و حالا در رتبه دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته است. آبی های پایتخت در فاصله 4 هفته به پایان لیگ برتر به کسب سهمیه آسیایی می‌اندیشند و برای این منظور دیدار با سپاهان در هفته بیست و هفتم برایشان اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت.

از این رو فرهاد مجیدی تمام تمرکز خود را گذاشته تا بتواند تیمش را با بهترین شرایط بدنی و تاکتیکی به زمین بفرستد و بتواند جایگاه خود در رده دوم جدول را حفظ کند. اتفاق خوب برای کادرفنی استقلال تکمیل شدن ترکیب این تیم در آستانه دیدار با سپاهان است.

استقلال بعد از شروع مجدد مسابقات و تمرینات فوتبال بحران های متفاوتی را تجربه کرده و همین مساله سبب شده تا در هیچ کدام از مسابقات قبلی فرهاد مجیدی ترکیب کامل خود را در اختیار نداشته باشد. ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان به ویروس کرونا، مصدومیت های متوالی، محرومیت برخی بازیکنان و بعضی موضوعات دیگر سبب شده تا استقلال در 5 بازی قبلی هیچ وقت با ترکیب کامل به میدان نرود.

حالا اما برای دیدار با سپاهان این مشکل رفع شده و مجیدی با بازتر شدن دستش خود را برای یک نبرد بزرگ آماده می کند. استقلال در مسابقه قبلی با پارس جنوبی علی دشتی را به دلیل مصدومیت، سیاوش یزدانی را به دلیل ناآمادگی بدنی و یکی دو بازیکن جوان را به دلایل دیگر در اختیار نداشت. از این جمع یزدانی شرایط خوبی را به دست آورده و دشتی هم آماده دیدار با سپاهان است.

از طرف دیگر حالا به غیر از عظیم گوک جوان هیچ بازیکن کرونایی دیگری در استقلال نیست و سایر نفراتی که مبتلا شده بودند مدت ها است به ترکیب اضافه شدند. همچنین مهدی قائدی هم که مقابل پارس جنوبی نیمکت نشین بود،‌با استراحت بیشتر آماده بازی مقابل سپاهان است.

دیگر اتفاق خوب برای استقلالی‌ها اعلام نظر فیفا درباره داریوش شجاعیان است. فدراسیون جهانی ورود دوباره نام شجاعیان به لیست استقلال را بلامانع دانسته و حالا همه در انتظار اعلام نظر سازمان لیگ هستند. از این رو استقلالی‌ها نیز امیدوار شده اند تا کارت بازی شجاعیان قبل از دیدار با سپاهان صادر شود و او در این مسابقه حساس برای تیمش به میدان برود.

از سوی دیگر استقلال برای دیدار با سپاهان هیچ بازیکن محرومی نیز در ترکیب خود ندارد و مجیدی می‌تواند با خیالی آسوده از همه مهره های خود در دیدار روز شنبه استفاده کند.

 

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27jd62