جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/01 10:03
کد خبر: 10856

دانشگر: فرهاد مجیدی بزرگ من است هرچه او بگوید

مدافع استقلال نسبت به کنارگذاشته شدنش از تیم توسط فرهاد مجیدی واکنش نشان داد.

به گزارش رصد ورزشی : بعد از تمرین روز گذشته استقلال انتشار خبر در اختیار باشگاه قرار گرفتن محمد دانشگر شوکه کننده بود. در شرایطی که استقلال به علت ابتلای سیاوش یزدانی و عارف غلامی به ویروس کرونا با کمبود بازیکن در خط دفاع مواجه است، این تصمیم از سوی سرمربی استقلال هواداران را متعجب کرد و به دنبال دلیل آن گشتند.


با پیگیری های انجام شده مشخص شد که دانشگر در جریان تمرین با یکی از هم تیمی هایش جر و بحث و اقدام به ترک تمرین کرده که همین موضوع ناراحتی و واکنش مجیدی را در پی داشته است. مجیدی حالا دانشگر را در اختیار باشگاه گذاشته و بعید است از او مقابل نساجی حاضر به استفاده شود.


برای پیگیری ماجرا با مدافع استقلال همکلام شدیم که او اینطور به خبرنگار ما توضیح داد: «واقعا خیلی دوست ندارم درباره ماجرایی که پیش آمده حرف بزنم، اما باید یک موضوع را روشن کنم. خیلی ها از شب گذشته شایعه کردند که با آقافرهاد بحث کردم در صورتی که اصلا اینطور نبود.»


وی ادامه داد:«همانطور که گفتم نمی خواهم زیاد حرفی بزنم اما برای روشن کردن موضوع باید بگویم که ماجرای تمرین دیروز جر و بحث من با یکی از بازیکنان بود و من بدون اینکه هیچ حرفی بزنم تمرین را ترک کردم که البته الان فکر می کنم تصمیمم درست نبود. اما برایم عجیب است که برخی ذهن های مریض شایعه بحث کردنم با آقافرهاد را مطرح کردند که برایشان متاسف هستم.»


مدافع استقلال در پاسخ به این پرسش که با کدام بازیکن جر و بحث کرده، تاکید کرد:«از این بحث بگذریم بهتر است. دوست ندارم حرف دیگری بزنم اما در همین حد بدانید که ناراحت هستم.»


دانشگر درباره اینکه مجیدی او را در اختیار باشگاه گذاشته، خاطرنشان کرد: «آقافرهاد بزرگ من است و هر تصمیمی گرفته احترام می گذارم.»


از دانشگر پرسیدیم که تکلیفش چه خواهد شد؟ او پاسخ داد:«منتظر تصمیم باشگاه هستم و واقعا نمی دانم چه اتفاقی رخ می دهد. اما همانطور که گفتم به تصمیم سرمربی تیم احترام می گذارم.»


گفتنی است؛ استقلال پنجشنبه شب مقابل نساجی مازندران قرار خواهد گرفت و باید دید تصمیم باشگاه استقلال درباره دانشگر تا قبل از این مسابقه مشخص خواهد شد یا خیر. این درحالی است که بعید است سرمربی استقلال فعلا از موضعش برگردد و به همین خاطر احتمالا شاهد حضور بازیکنان جوان در خط دفاعی آبی ها مقابل نساجی باشیم.

 

 

منبع : ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3eb6p3