جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/22 12:46
کد خبر: 10531

پاسخ استقلالی‌ها به یک اتهام؛ مشکل بدنی نداریم

اعضای تیم استقلال روز گذشته از نظر بدنی شرایط خوبی داشتند.

با شروع دوباره مسابقات فوتبال بعد از تعطیلی بلند مدت کرونایی استقلال نتایج چندان مناسبی کسب نکرده است. با این حال شب گذشته آبی ها عملکرد خوبی مقابل تراکتور داشتند و اگر کمی شانس همراهی شان می کرد می توانستند با برد زمین بازی را ترک کنند.

یکی از موضوعاتی که دیروز به چشم آمد عملکرد خوب اکثر بازیکنان استقلال از نظر بدنی بود. آنها با اینکه قبل ازدیدار با تراکتور فقط دو جلسه با نفرات ناقص تمرین کرده بودند، از نظر بدنی در شرایط مطلوبی مقابل تراکتور قرار گرفتند. استقلال در دقایق پایانی دیدار شب گذشته نیز بازی بهتری نسبت به سایر دقایق انجام داد و اکثر فرصت های گلزنی اش را در دقایق پایانی و روی دوندگی و تلاش مضاعف بازیکنانش به دست آورد که این مساله در تضاد به انتقادهایی بود که در گذشته از وضعیت بدنی این تیم می شد.

بازیکنان استقلال شب گذشته به نوعی جواب انتقادهایی که به سبک بدنسازی این تیم می شد نیز دادند. در بازی های گذشته برخی پیشکسوتان نسبت به شرایط بدنی آبی ها انتقاد کردند و معتقد بودند مصدومانی که این تیم می دهد نشانگر شرایط بدنی نامناسب این تیم است. حال اما دیروز افت بدنی از بازیکنان استقلال شاهد نبودیم.

مجید نامجو مطلق مربی استقلال نیز در نشست خبری بعد از بازی به این مساله اشاره کرد و گفت: « با توجه به یکی دو آسیب دیده که داشتیم خیلی به مربی بدنساز ما انتقاد شد ولی الان ثمره آن دوران بدنسازی را دیدید. تیمی که 5 روز تمرین نکرده 90 دقیقه دوید. امیدوارم در بازی‌های آینده 3 امتیاز لازم را بگیریم و شرایطمان را بهتر کنیم.»

 

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4da7q4