جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/27 12:09
کد خبر: 38693

استقلال تبانی و شرط بندی کرده بود! | ادعای جنجالی و سنگین یک کارشناس فوتبال !

به گفته ابراهیم قاسمپور، کارشناس فوتبال، احتمال وقوع تبانی میان هوادار و تیم در بازی استقلال وجود دارد.

کارشناس فوتبال، ابراهیم قاسمپور، در خصوص بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد که تیم‌های پایین جدول به دنبال نتیجه گرفتن و بقا در لیگ برتر هستند و تکلیف آن‌ها در دو بازی آخر فصل مشخص خواهد شد. همچنین، تیم‌های بالای جدول نیز با بردن بازی‌های خود، در رقابت برای قهرمانی تا آخر فصل ادامه خواهند داد. علاوه بر این، قاسمپور بعید ندانست وضعیتی همچون تبانی در بازی استقلال و هوادار رخ دهد.

او درباره اینکه تیم صنعت نفت آبادان شانسی برای بقا در لیگ برتر فوتبال دارد، گفت: تیم صنعت نفت آبادان با وجود اینکه اختلاف ۴ امتیازی با تیم مس کرمان دارد، اما ۴ بازی از لیگ برتر فوتبال باقی مانده است و این تیم آبادانی هنوز شانس برای بقا در لیگ برتر دارد.

قاسمپور درباره برد پرگل استقلال برابر تیم هوادار اظهار کرد: استقلال خیلی خوب بازی کرد و از آن طرف هم هوادار بد بازی کرد و می‌توانست گل‌های بیشتری هم بخورد. برخی از تیم‌ها فراز و نشیب دارند و توازن در فوتبال ما برقرار نیست.

او درباره شائبه تبانی در بازی استقلال و هوادار گفت: به هر حال تیم هوادار در یک بازی خوب نتیجه می‌گیرد و در یک بازی ۶ گل می‌خورد و دیدیم که برزیل هم از آلمان ۷ گل خورد و رئال مادرید به بارسلونا ۴ گل زد، اما در بازی دیگر بازنده شد. تیم هوادار ضعیف‌ترین بازی خود را برابر استقلال انجام داد. البته بعید هم نیست چرا که در فوتبالمان خیلی چیزها را می‌بینیم و مربی که فرق دست چپ و راست خود را نمی‌داند و نتیجه نمی‌گیرد، اما در طول فصل ۳ تیم عوض می‌کند. البته من نمی‌توانم بگویم تبانی رخ داده یا نه!

کارشناس فوتبال درباره اینکه دربی سرخابی‌ها در تعیین قهرمان لیگ برتر فوتبال تاثیر دارد، گفت: شاید دربی در تعیین قهرمان تاثیر داشته باشد. این دیدار سنگینی است و بازی این ۲ تیم کاری به لیگ برتر فوتبال ندارد، اما آن قدر حاشیه سازی برای این بازی می‌کنند که کار از دست سرمربیان ۲ تیم خارج می‌شود و بازی احساسی و بدون منطق می‌شود. گرفتن ۳ امتیاز در دربی حکم ۶ امتیاز دارد و مساوی هم به نفع تیم سپاهان است.

او درباره اینکه کدامیک از تیم‌های سپاهان، استقلال و پرسپولیس شانس قهرمانی دارند، گفت: همه این تیم‌ها به یک اندازه شانس دارند و تیمی که بهتر از موقعیت‌ها استفاده کند قهرمان می‌شود.

او افزود: فوتبال ظالم است و قابل پیش بینی نیست و تیمی که خلق موقعیت زیادی می‌کند گل نمی‌زند، اما یک تیم روی یک اتفاق بازی را پیروز می‌شود. البته فوتبال ما بی در و پیکر و بی برنامه است، اما تیم‌های سپاهان و استقلال بهتر بازی می‌کنند و شانس بیشتری دارند. تیم سپاهان بازی‌های ضعیف تری نسبت به ۲ تیم دیگر دارد و روی کاغذ از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار است.

منبع:خبرورزشی 
 

کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xorkl