چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/24 15:49
کد خبر: 38507

حرف های عجیب پیشکسوت استقلال در مورد این تیم | دلبری ساپینتو از پیشکسوت استقلال |

یکی از ستارگان سابق تیم فوتبال استقلال به مصاحبه‌ای اشاره کرد که برای تشکیل تیم، باید افرادی انتخاب شوند که تنها به دنبال شهرت و معروفیت نباشند، بلکه به واقعیت خدمت کنند.

ستار همدانی ، بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال ، درباره شرایط اخیر این باشگاه اظهار کرده که متاسفانه مشکلات مدیریتی به این تیم آسیب می‌زنند. این مشکلات باعث شده است تا حاشیه‌هایی به وجود بیاید و بازیکنان در هفته‌های پایانی لیگ به تمرکز خود آسیب ببینند. این مسئله می‌تواند باعث شود که تیمی که به زیبایی بازی می‌کند و به برد عادت دارد، در حال ضعیف شدن باشد. بنابراین، به نظر می‌رسد که تمرکز بیشتری بر روی بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم استقلال باید شود تا بتوانند از این مشکلات عبور کنند و به جام قهرمانی دست یابند. پیشکسوت استقلال در مورد اینکه تیم ساپیننتو بر خلاف حواشی و اتفاقات تلخِ اخیر، به خوبی نتیجه گرفته و هواداران را به تکرار قهرمانی امیدوار کرده، گفت: نقش سرمربی و رفتارهای او بسیار مهم است. ساپینتو شاید روی نیمکت دچار برخی حواشی شد اما واقعا حواشی اطراف تیم را کنترل کرد.

باید به این فرهنگ و فهم برسیم که مشکلات را به مردم منتقل نکنیم

همدانی در مورد مناظره‌ها و مصاحبه‌های دو مدیرعامل قبلی باشگاه در تلویزیون، گفت: مشکل هر خانواده‌ای باید درون آن حل شود. اینکه رسانه‌ای شود و به اطلاع هواداران برسد قشنگ نیست. اجازه بدهیم مردم از فوتبال لذت ببرند. هرمشکل، قصور و سو مدیریتی که وجود دارد باید درون مجموعه حل شود. می‌دانم رئیس سازمان خصوصی سازی تحت فشار بروکراسی اداری و سهامداران و افراد سرمایه گذار است.

وی افزود: قربان زاده نگران این مسائل است اما مشکل باید در درون حل شود. فرقی ندارد. همه از بدنه دولت هستند و نباید یکدیگر را خراب کنند. قرار است مشکل حل شود و برای این کار نیازی به داد زدن نیست. امیدوارم به این درجه از فرهنگ، درک، فهم و شعور برسیم که مشکلات را به مردم انتقال ندهیم. مشکلات مردم کم نیست بنابراین باید طوری مدیریت کنیم که مشکل درون خانواده حل شود و مردم بیشتر از این اذیت نشوند و از فوتبال لذت ببرند.

استقلال به مدیرانی نیاز دارد که هدفشان دیده شدن نباشد

پیشکسوت استقلال در مورد بحث‌هایی که پیرامون عملکرد مصطفی آجورلو و علی فتح الله‌زاده و همچنین مقایسه ایندو مطرح می‌شود، گفت: مسائلی که دیدیم و شنیدیم، نشان می‌دهد قربان زاده حق داشت نگران باشد. اگر پول ها به موقع پرداخت می‌شد الان افزایش نداشت و استقلال هم اینطور آسیب نمی‌دید. الان باید بیش از 100 میلیارد فقط به استراماچونی بدهند. بهتر بود اول به فکر بدهی‌های باشگاه و همچنین پرداخت مطالبات اعضای تیم باشند. ساپینتو و بازیکنان تلاش می‌کنند و باعث خوشحالی مردم می‌شوند. آنطور که باید و شاید تلاش نشد.

وی افزود: فتح الله زاده با علم به اینکه این مشکلات وجود دارد، آمد. اگر توان انجام دادن کاری را نداشت نباید می‌آمد. به نظر من حق با قربان زاده است. اگر کسی را انتخاب می‌کنیم باید اجازه بدهیم شیوه مدیریتی خودش را داشته باشد. مگر اینکه انتخاب‌مان غلط باشد. باید در انتخاب‌مان دقت کنیم. باید آدم‌های سالم، درست و با برنامه را انتخاب کنیم. مدیرانی که دلسوز و به فکر مردم و تیم باشند. نباید اینطور باشد که یکسال بعد از انتخاب‌مان بیاییم و مشکلات را بگوییم. نمی‌گویم مشکلات را مطرح نکنیم اما این دردی را درمان نمی‌کند. باید انتخاب‌ها را درست انجام بدهیم. آدم هایی را گزینش کنیم که توانمندی بالا و صداقت داشته باشند. برای دیده شدن نیایند. به معنای واقعی برای خدمت بیایند.

سرپرست باشگاه توانمند است اما نمی‌تواند در این مدت شق القمر کند

همدانی در مورد کنار پروسه رفتن فتح الله زاده، معرفی سرپرست و برگزاری مجمع جهت تعیین هیات مدیره و مدیرعامل جدید، عنوان کرد: حجت کریمی از دوستان بسیار خوب من است و به او تبریک می‌گویم. او فرد توانمندی است اما در این مدت کوتاه نمی‌تواند شق القمر کند. امیدوارم بتواند در این مدت هرچه از دستش بر می‌آید برای باشگاه انجام بدهد تا تمرکز تیم از بین نرود. بازی‌های بسیار حساسی در لیگ و جام حذفی پیش رو دارد اما تحت تاثیر این حواشی است. امیدوارم کریمی آرامشی به تیم بدهد تا فصل را خوب تمام کند. در مجمع هم امیدوارم افراد خوبی انتخاب شوند تا استقلال را به شرایط آرمانی برسانند.

سمیعی دلسوز استقلال است

وی در مورد اینکه انتخاب فرشید سمیعی به عنوان سخنگوی باشگاه اتفاق خوبی از دید هواداران تلقی می‌شود، اظهار داشت: او در این مدت که حضور داشته، توانست واقعا از حق و حقوق استقلال دفاع کند. آدم بسیار دلسوز و استقلالی است. از او شناخت دارم. کارش را بلد است و ازلحاظ حقوقی هم سعی کرده به باشگاه کمک کند. ان‌شالله اتفاقات خوبی در پیش باشد.

درود به شرف ساپینتو و بازیکنان تیم

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه تیم ساپیننتو بر خلاف حواشی و اتفاقات تلخِ اخیر، به خوبی نتیجه گرفته و هواداران را به تکرار قهرمانی امیدوار کرده، گفت: نقش سرمربی و رفتارهای او بسیار مهم است. ساپینتو شاید روی نیمکت دچار برخی حواشی شد اما واقعا حواشی اطراف تیم را کنترل کرد. البته این حواشی باید بازهم کمتر شوند اما او در رفتارش نشان داد مثل خیلی از خارجی‌ها صرفا دنبال مسائل مالی نبود. او ارزش موفقیت تیمش را بیشتر از پول می‌دانست. به خاطر سکوتی که کرد و تمرکزی که روی کار فنی گذاشت، به بچه‌ها اتحاد داد و کمک کرد. این نتایج ثمره تلاش ساپینتو و بچه‌های تیم است. درود به شرف‌شان که با تمام وجود برای استقلال کار کردند تا دل هواداران شاد شود ولی مدیران در این اتفاقات و موفقیت‌هایی که اخیرا برای تیم به دست آمده نقشی کمرنگ داشتند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4d9a5d