جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/25 18:34
رپرتاژ اگهی /
کد خبر: 37716

راهنمای خرید کامپیوتر اداری

در دنیای امروز هیچ شرکت و اداره ای نمی تواند بدون استفاده از کامپیوتر کار های خود را انجام دهد. زیرا که کامپیوتر دروازه ورود به دنیای دیجیتال می باشد.

مقدمه:

در دنیای امروز هیچ شرکت و اداره ای نمی تواند بدون استفاده از کامپیوتر کار های خود را انجام دهد. زیرا  که کامپیوتر دروازه ورود به دنیای دیجیتال می باشد. کامپیوتر اداری و تامین آن یکی از بزرگترین هزینه های هر شرکتی می تواند باشد. به همین دلیل خرید کامپیوتر اداری برای شرکت  و سازمانها یکی از مهمترین موارد خرید می باشد. به همین دلیل شناسایی یک مرکز مناسب برای انجام این خرید ها می تواند بسیار مهم باشد.

6e88c262-98ab-4deb-8280-c26ede62e762

کامپیوتر اداری

 

برای خریداری   کامپیوتر اداری چه مواردی را بایستی در نظر بگیریم؟

همانطور که اشاره شد قیمت کامپیوتر اداری یکی از موارد مهم در انجام خرید ملزومات یک شرکت می باشد. در این بخش به مهمترین مواردی که  در زمینه خرید کامپیوتر اداری بایستی در نظر بگیریم اشاره خواهیم کرد:

  1. اولین و مهمترین موضوع  هدف مورد استفاده از کامپیوتر می باشد. یعنی شما چه انتظاری از سیستم خریداری شده خواهید داشت. همچنین در کجا و به چه منظوری از آن استفاده خواهید کرد. برای شبکه و موارد استفاده به عنوان سرور دیتا از پی سی های قدرتمند و برای کار های روزمره اداری معمولا کامپیوتر های معمولی مناسب می باشند.
  2. مورد بعدی در خرید کامپیوتر اداری تصمیم بر اینکه کیس و مانیتور ست و به اصطلاح کامپیوتر کامل اداری خریداری شود و یا نه به صورت مجزا و جدا جدا این خرید صورت پذیرد. این مورد هم با توجه به محل استفاده و انتظاری که از سیستم داریم تعیین می شود.

6cacc435-f9cd-4aaf-a5d6-e8a5ae256c2c

کیس های آماده

 

  1. یکی از مهمترین موارد در قیمت کامپیوتر اداری میزان بودجه تعیین شده برای آن می باشد. در صورتی که بودجه اجازه دهد عمدتا خریداری جدا جدا   و کاستومایز کردن کیس و سیستم کامپیوتر برای ادارت و سازمان ها مناسب تر است. زیرا که این سیستم ها دارای  کیفیت بالاتری بوده و مدت زمان بیشتری برای سازمان مفید خواهند بود.
  2. تصمیم بر اینکه لپ تاپ خریداری شود یا کامپیوتر. عمدتا به دلیل اینکه لپ تاپ ها قابلیت ارتقا نداشته و ظریف هستند به جز موارد خاص و مکان های ویژه از خرید آنها امتناع به عمل می آید.
  3. یکی از مواردی که باید در انتخاب کیس کامپیوتر اداری مد نظر داشته باشید خرید از برند های معروف و معتبر است. سیستم شما چه به صورت کامل و پک باشد چه به صورت مجزا باید از برند های معتبر باشد. در غیر این صورت عمر بسیار کمتری خواهند داشت.

6765fee6-b95f-4f9d-8bab-ec550d3d5055

کیفیت مناسب

 

مرکز مناسب برای اینکه کامپیوتر اداری را خریداری نماییم کدام مرکز می باشد؟

همانطور که انتخاب نوع کامپیوتر اداری مهم می باشد به همان اندازه  انتخاب فروشگاه و مرکز خرید آن نیز مهم است. در این بخش به مهمترین موضوعاتی که باید مد نظر داشته باشید اشاره خواهیم کرد:

  1. باید از مراکزی خرید نمایید که قبل از خرید امکان مشاوره و راهنمایی داشته باشید. با توجه به اینکه  کامپیوتر اداری به صورت عمده خریداری می شود این مورد بسیار تاثیر گذار است. در اینگونه موارد قبل  از هرگونه خرید باید کارشناسان با شما صحبت کنند و بر اساس خواسته و بودجه شما موارد مناسب را معرفی نمایند.
  2. در یک فروشگاه ایده آل بایستی انواع برند های معتبر موجود باشد. در این صورت مشتری  حق انتخاب داشته و می تواند کیس مورد نظر خود را انتخاب نماید. 
  3. هر دو مدل کیس مونتاژ شده و آماده و کیس کاستومایز شده باید در فروشگاه موجود باشد. زیرا کیس های آماده عمدتا دارای قیمت پایین تری هستند و برخی شرکت ها و سازمان ها مایل به خرید این نوع از سیستم ها می باشند.
  4.  مرکز فروش کامپیوتر اداری بایستی قابلیت خرید و سفارش آنلاین نیز داشته باشد. تا مشتریان از راه دور بتوانند سفارشات خود را ثبت نمایند.
  5. یک مرکز ایده آل باید دارای پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته باشد. تا مشتریان بتوانند قبل از خرید از راهنمایی و بعد از خرید از خدمات پس از فروش آن استفاده نمایند. 
  6. یک مرکز ایده آل باید در زمینه فروش آنلاین دارای سامانه پرداخت آنلاین باشد. تا افراد با اطمینان خاطر از این فروشگاه خرید نمایند.

 

نکته:

با توجه به حساسیت محل خرید کامپیوتر اداری و ویژگی های مذکور پیشنهاد ما به شما شرکت ایران پی سی می باشد.  این شرکت برای فروش آنلاین خود از  آدرس اینترنتی https://www.iran-pc.com/ استفاده می نماید.

 

ویژگی های منحصر بفرد شرکت ایران پی سی در زمینه فروش کامپیوتر اداری:

این فروشگاه نه تنها در زمینه فروش کامپیوتر اداری بلکه در تمام زوایای فروش کامپیوتر فعالیت تخصصی دارد. در این بخش به ویژگی های خاص این شرکت اشاره خواهیم کرد:

  1. این شرکت دارای بیش از یک دهه فعالیت تخصصی  در زمینه انواع سیستم های کامپیوتری می باشد. 
  2. این شرکت قابلیت ارائه انواع سیستم های اداری، گیمینگ، طراحی و رندرینگ و AMD/ryzen را دارد.
  3.  سایت این شرکت دارای پشتیبانی آنلاین می باشد. کاربران و مشتریان می توانند قبل و بعد از خرید از راهنمای کارشناسان این مجموعه به صورت رایگان بهره مند شوند.
  4. در این شرکت خدماتی مانند: ارسال با تیپاکس به تمام نقاط کشور، امکان پرداخت در محل، امکان برگشت کالا پس از 7 روز و ضمانت اصل بودن کالا وجود دارد.

 

برند معتبر

 

  1. در این شرکت علاوه بر کامپیوتر اداری تمامی لوازم جانبی انواع سیستم ها موجود می باشد. مشتریان و کاربران عزیز می توانند تمامی ملزومات مورد نیاز خود را به صورت یکجا از این مرکز خریداری نمایند.
  2. قیمت های در این شرکت بسیار مناسب و رقابتی میباشد. همچنین علاوه بر این قیمت های مناسب تخفیفاتی هم به صورت دوره ای و محدود برای برخی محصولات در نظر گرفته می شود. 
  3. یکی از مهمترین مواردی که این شرکت در زمینه تکریم ارباب رجوع در زمینه فروش کامپیوتر اداری  و سایر محصولات در نظر گرفته است فروش اقساطی می باشد. شرایط این نوع فروش در سایت مذکور بیان شده است.
  4. خرید از ایران پی سی را با اطمینان و خیال راحت انجام دهید. زیرا این شرکت دارای تمام نماد های اطمینان مورد نیاز برای انجام تجارت الکترونیک می باشد.
  5. این شرکت علاوه بر سایت و دفتر فیزیکی دارای یک اپلیکیشن مخصوص خود بوده که قابلیت دانلود از تمام فروشگاه های نرم افزاری را  دارد. با این نرم افزار خرید شما بسیار سهل و آسان خواهد شد. همچنین امکان خرید در همه جا و هر زمانی  فراهم می باشد.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصدورزشی مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p9gea