پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/25 18:27
رپرتاژ اگهی /
کد خبر: 37715

هتل های ارزان قشم را بشناسید!

قشم قطعا یکی از زیباترین و جذاب‎ترین جزیره‌های ایران و خلیج فارس به حساب می‌آید.

 

 گردشگری بودن و حال و هوای خاص این جزیره سبب ساخته شدن هتل‌های مختلفی در آن شده است. ولی کدام یک از این هتل‌ها هزینه‌های اقامت پایین‌تری را در بر می‌گیرد؟ آیا هتل های ارزان قشم برای اقامت مناسب هستند؟ برای داشتن اقامتی ارزان و در عین حال باکیفیت ابتدا باید با هتل آپارتمان های قشم آشنا شوید. در ادامه توضیحاتی در این خصوص ارائه خواهیم داد.

رزرو هتل های ارزان قشم!

قشم علاوه بر سواحل بکر، مکان‌های توریستی و گردشگری خود مانند: دره ستارگان، چاهکوه، جنگل حرا و روستای لافت، تفریحات آّبی و هیجان انگیزی دارد. این تفریحات آبی شامل غواصی، شاتل، بنانا و ... می‌شود. به همین دلیل جزیره قشم همیشه مقصدی جدید، هیجان انگیز و محبوب است.

در این جزیره هتل‌های مختلفی ساخته شده که هر کدام از آن‌ها دارای امکانات و ویژگی‌های خاص خود هستند. در ادامه به معرفی هتل های ارزان قشم می‌پردازیم.

آشنایی با هتل های ارزان قشم

اقامت در هتل های ارزان قشم قطعا هر فردی را شگفت زده می‌کند. شما در این هتل‌ها می‌توانید به امکانات اقامتی متوسط دسترسی داشته باشید و از سرویس قابل قبولی بهره مند شوید. اغلب هتل های ارزان قشم در مرکز و یا نزدیک ساحل قرار گرفته‌اند. پرسنل آن‌ها رفتار کاملا حرفه‌ای با گردشگران دارند و می‌توانند خاطره یک اقامت ارزان و شیرین را برای آن‌ها رقم بزنند.

از بهترین هتل های ارزان قشم می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • هتل المپیک قشم/ آدرس: قشم، ضلع غربی میدان حافظ، ابتدای بلوار هنگام
  • هتل سما 1 قشم/ آدرس: قشم، بلوار ولیعصر، چهار راه رسالت، مقابل خیابان دانش
  • هتل آپارتمان آرش قشم/ آدرس: جزیره قشم، بلوار آزادگان، حد فاصل میدان سعدی و شهدای گمنام، نبش کوچه لقمان ۹

به طور کلی هتل آپارتمان‌ها از هتل های ارزان قشم به حساب می‌آیند. یعنی قیمت آن‌ها نسبت به امکانات مناسب‌تر است. ولی اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت و خاص هستید، می‌توانید هتل و اقامتگاه‌های سنتی را نیز در نظر داشته باشید. اقامت در این هتل‌ها و اقامتگاه‌ها می‌تواند شما را با حال و هوای زندگی مردم بومی قشم آشنا کند.

cebb7cf6-8dd2-4529-89ea-abb03e3bcc4a

بهترین هتل های ارزان قشم در درگهان

درگهان یکی از مناطق توریستی و گردشگری محبوب جزیره قشم است. درگهان در ضلغ غربی جزیره قشم واقع شده و برای رسیدن به آن حدود 20 تا 35 دقیقه با ماشین زمان نیاز است. از مهم‌ترین عوامل جذابیت و محبوبیت درگهان برای سفر می‌توان به زیبایی و وجود مراکز خرید مختلف آن اشاره داشت.

از بهترین هتل های قشم در درگهان می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • هتل شهریار قشم/ آدرس: آدرس: هرمزگان ، قشم درگهان - هلر - بلوار ساحلی (وحدت) - رو به رو بازار ماهی فروشان – کوچه ساحل 1 (18 کیلومتری مرکز شهر قشم)
  • هتل سینگو قشم/ آدرس: قشم، درگهان، مجتمع تجاری دریا، طبقه دوم

این هتل‎‎ها می‌توانند شرایط اقامت بی‌دردسری را برای گردشگرانی که به قصد خرید به جزیره زیبای قشم سفر کرده‌اند، را فراهم کنند.

آشنایی با تمیزترین هتل های ارزان قشم!

بسیاری از افراد هتل‌ها را بر اساس ستاره‌های آن‌ها انتخاب می‌کنند. جالب است بدانید که بسیاری از هتل های قشم و مهمانسراهایی که ستاره ندارند، تمیز بوده و سرویس‌دهی خوب و مفصلی دارند. اغلب این هتل‌ها به دلیل موقعیت مکانی مناسب، دسترسی به نقاط مختلف جزیره و سواحل را برای گردشگران فراهم می‌کنند.

محیط آرام، فضایی تمیز و سرویس‌دهی و هزینه اقامت مناسب تنها بخشی از ویژگی‌های این هتل های ارزان قشم به شمار می‌رود. بعضی از این هتل‌ها عبارتند از:

  • هتل آوینا قشم/ آدرس: قشم، بلوار باهنر، هتل آوینا
  • هتل بوتیک ایرمان قشم/ آدرس: قشم، نخل زرین، خیابان پژوهش، نبش خیابان پیام
  • هتل قصر الوند قشم/ آدرس: قشم، بلوار آزادگان، چهار راه سعدی

محبوب‌ترین هتل های ارزان قشم از دید گردشگران

بررسی نظرات گردشگران یکی از کاربردی‎ترین و بهترین راه‌ها جهت انتخاب هتل مناسب است. بسیاری از نظران مسافران به درستی نقد شده است. به همین دلیل می‌تواند در یافتن هتل مناسب و اقامتی خاطره انگیز موثر و مفید واقع شود. از بین این نظرات می‌توانید اطلاعات فوق العاده‌ای را در مورد هتل‌های لوکس و هتل‌های کم ستاره و باکیفیت کسب کنید.

هتل‌های محبوب بسیار تمیز بوده و از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند. خدمات این دسته از هتل‌ها برای یک اقامت باکیفیت و خوب مناسب بوده و امتیازات خوبی را از سوی گردشگران دریافت کرده‌اند. در صورتی که یکی از مجموعه‌های زیر را انتخاب کنید، می‌توانید یک سفر خوب و به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.

  • هتل بهشت قشم/ آدرس: قشم، چهارراه پردیس، خیابان فلسطین، مقابل استادیوم تختی
  • هتل رخسار قشم/ آدرس: قشم ، بلوار شهید رجایی، جنب ساختمان پایتخت، نبش کوچه شهید بازماندگان
  • هتل مارینا 1 قشم/ آدرس: قشم، ضلع جنوبی میدان علم وصنعت

2d6b6905-7aba-4374-a3fb-5aba34c458c7

رزرو هتل های لوکس و خاص قشم

رزرو هتل‌های لوکس نیز می‌تواند سفری همراه با تجربه‌های خاص و منحصر به فرد برای شما رقم بزند. هتل‌های لوکس قشم تازه تاسیس و بسیار بزرگ هستند. اتاق‌های این هتل‌ها از تنوع بالایی برخوردار هستند و اغلب آن‌ها دارای منظره رو به دریا هستند.

موقعیت مکانی مناسب هتل‌های لوکس قشم به گونه‌ای است که دسترسی شما به سایر مناطق در جزیره را راحت‌تر می‌کند. از امکانات خاص این هتل‌ها می‌توان به رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، سالن ورزشی و ... اشاره داشت. از بهترین و جذاب‌ترین هتل‌های لوکس قشم می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • هتل آتامان قشم/ آدرس: قشم، میدان حافظ، به سمت میدان امام قلی خان، بلوار گلستان
  • بوتیک هتل فولتون قشم/ آدرس: قشم، میدان استقلال، بزرگراه خلیج فارس، بعد از کمپ هامون
  • هتل هانی قشم/ آدرس: قشم، بلوار آزادگان، نبش لقمان ۱۱

 آشنایی با بهترین هتل های ساحلی قشم؛ اقامت رویایی و به یاد ماندنی!

هتل‌های ساحلی جزیره قشم بسیار زیبا و رویایی طراحی شده‌اند. آرامش حاکم در این هتل‌ها به دلیل نزدیکی به دریا و همچنین امکانات فوق‌العاده می‌تواند خاطره این اقامت را برای همیشه در ذهن شما ثبت کند. همین دلایل کوچک و بزرگ سبب شده تا گردشگران و مسافران هتل‌های ساحلی قشم را برای اقامت در نظر داشته باشند.

بعضی از بهترین هتل‌های ساحلی قشم به شرح زیر است:

  • هتل ساحل طلایی قشم/ آدرس: قشم، جاده ساحلی جنوبی، مقابل زیارتگاه شاه شهید
  • هتل خلیج فارس قشم/ آدرس: قشم، میدان علم وصنعت

75d973b7-a90a-4dd4-bd86-582211cb5025

چگونگی قیمت هتل های قشم

عوامل مختلفی در قیمت هتل‌های قشم و سایر مکان‌ها در ایران دارد که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر است:

  • موقعیت مکانی هتل
  • درجه هتل
  • دسترسی هتل به سیستم حمل و نقل عمومی
  • دسترسی هتل به جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید و ...
  • امکانات و سرویس دهی هتل

تمامی موارد ذکر شده بر روی قیمت رزرو هتل تاثیر زیادی دارد. به خاطر داشته باشید که هر چقدر یک هتل امکانات بیشتر و پرسنل حرفه‌ای‌تری داشته باشد، هزینه اقامت در آن بیشتر می‌شود. در صورت تمایل به رزرو هتل در قشم و سایر نقاط ایران می‌توانید از طریق وب سایت رسمی ایران هتل در کم‌ترین زمان ممکن و با مناسب‌ترین نرخ انجام دهید.

آیا امکان رزرو آنلاین از طریق وب سایت ایران هتل وجود دارد؟

مجموعه ایران هتل برای راحتی بیشتر شما عزیزان، امکان رزرو آنلاین هتل‌ها و اقامتگاه‌های تمامی شهرها را برای شما فراهم کرده است. به این صورت که ابتدا باید شهر مقصد، تاریخ ورود و خروج را مشخص کنید. سپس گزینه جستجو را انتخاب کنید تا لیست تمامی هتل‌ها برای شما نمایش داده شود.

از لیست ارائه شده به راحتی می‌توانید قیمت تمامی هتل‌ها به همراه امکانات آن‌ها مقایسه و بهترین آن‌ها را برای اقامت خود انتخاب کنید. دقت داشته باشید که اتاق‌های هتل‌ها دارای ظرفیت مشخصی هستند و در زمان رزرو اتاق حتما باید این مورد را در نظر داشته باشید.

در حالت کلی رزرو هتل باید با توجه به هدف سفر شما انجام شود. به عنوان مثال: افرادی که به منظور خرید اجناس مختلف به قشم سفر می‌کنند، باید هتل محل اقامت تا جای ممکن به مراکز خرید نزدیک باشد.

57a7b01d-a5e7-45b0-8532-c33deb1798ff

جمع بندی

در این مقاله به ارزان‌ترین و بهترین هتل‌های جزیره قشم پرداختیم. دقت داشته باشید که هر کدام از این هتل‌ها دارای امکانات و ویژگی‌های خاص خود هستند. قطعا هر چقدر پرسنل هتل حرفه‌ای‌تر باشند، کیفیت خدمات و سرویس‎‌دهی افزایش می‎‌یابد.

در طی سال‌های اخیر هتل‎های زیبایی در جزیره قشم افتتاح شده است که می‌تواند اقامت دلچسب و رویایی را برای شما رقم بزند. هزینه اقامت در این هتل‌ها بسته به نوع اتاق و امکانات مورد نظر شما قابل تغییر است.

در این بین بسیاری از هتل آپارتمان‌های قشم و اقامتگاه‌ها با وجود هزینه پایین اقامت، خدمات و امکانات خوبی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم در کنار بررسی امکانات و خدمات، امتیاز هتل از دید گردشگران و همچنین نظرات آن‎ها را نیز در نظر بگیرید.

به این صورت می‌توانید هتل‌های بهتری را برای اقامت خود در این جزیره زیبا و خوش آب و هوا پیدا کنید. در صورت نیاز به مشاوره جهت یافتن اقامتگاهی متناسب با شرایط شما، تیم حرفه‌ای ایران هتل در ساعات اداری پاسخگوی سوالات و مشکلات شما می‌باشند.

نظرات و پیشنهادات خود را از طریق بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصدورزشی مسئولیتی بابت آن ندارد ...


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ozedd