پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/22 01:54
ساعت
کد خبر: 37631

چرا ساعت مچی اسکمی به پرفروش ترین برند ساعت مچی تبدیل شد ؟ + انواع مدل های ساعت اسکمی

ساعت مچی یکی از ابزار های محبوب و پرطرفدار برای زیباتر کردن استایل و تیپ افراد محسوب می‌شود. بسیاری از افراد تمایل دارند تا ساعت‌هایی با طراحی‌های به روز و منحصر به فرد را خریداری کنند. البته لازمه داشتن یک ساعت شیک و مدرن اطلاع از تمامی نکات لازم در زمان خرید است.

 ساعت مچی یکی از ابزار های محبوب و پرطرفدار برای زیباتر کردن استایل و تیپ افراد محسوب می‌شود. بسیاری از افراد تمایل دارند تا ساعت‌هایی با طراحی‌های به روز و منحصر به فرد را خریداری کنند. البته لازمه داشتن یک ساعت شیک و مدرن اطلاع از تمامی نکات لازم در زمان خرید است.

در دنیای امروزی برند اسکمی یکی از برندهای محبوب و پرطرفدار بین مردان و زنان است. در ادامه مقاله به صورت کامل با این برند زیبا و محبوب آشنا می‌شوید.

 

ساعت اسکمی ساخت کجاست

شرکت تولید کننده برند اسکمی در کشور چین است؛ این شرکت فعالیت خود را در زمینه تولید ساعت اسکمی از سال 2010 میلادی آغاز کرده است. شرکت تولید کننده برند اسکمی از یک تیم متخصص و باتجربه تشکیل شده است. این شرکت کیفیت مطلوب و محصولات زیبا را سیاست اصلی خود قرار داده است. چنین عواملی باعث شده تا شرکت اسکمی جز محبوب ترین برند ساعت در سطح دنیا باشد. این شرکت همواره محصولاتی با دوام و به روز را به مشتریان و خریداران خود تحویل می‌دهد.

41284ecd-9df8-42bd-9591-9721d21482c6

ویژگی‌های ساعت برند اسکمی

  • زیبا و به روز بودن یکی از ویژگی های مهم برند اسکمی است. شرکت تولید کننده ساعت اسکمی تلاش می کند تا طبق علایق و نیاز مشتری طراحی های خود را انجام دهد.
  • برند اسکمی تولید کننده انواع ساعت مردانه، زنانه، دیجیتالی، عقربه ای و بچگانه است.
  • ساعت اسکمی از دوام بسیار بالا و کیفیت مطلوبی برقرار هستند؛ شما می توانید با دیدن مدل های برند اسکمی به این میزان کیفیت و استحکام پی ببرید.
  • برخی از ساعت های برند اسکمی در برابر آب و رطوبت دوام بسیار بالایی دارند.
  • شرکت اسکمی از یک تیم بسیار قوی و متحبر ساخته شده است. تمامی افراد فعال در این حوزه تلاش دارند تا نیاز یک فرد از ساعت را برطرف کنند؛ این رفع نیاز و دغدغه باعث می شود تا افراد تمایل داشته باشند این برند را برای خرید خود انتخاب کنند. همچنین برند اسکمی دارای طراحی بسیار خلاقانه و مدرنی است؛ این خلاقیت در استایل و فشن هر فردی تاثیر مثبت دارد.

قطعا ویژگی های بسیار زیادی در مورد این برندها وجود دارد. به صورت کلی ما چند نمونه از مهم‌ترین ویژگی های برند اسکمی را برای شما شرح دادیم. این ویژگی ها و کاربرد مثبت باعث شده تا برند اسکمی در بین رقبای خود از امتیاز و طرفداری بسیار بالایی برخوردار باشد.

c3e3b466-c139-446c-bc31-79382b874ef9

ساعت دیجیتال اسکمی

همانطور که در ابتدای بحث نیز توضیح دادیم، برند اسکمی جزء برندهای پرفروش و محبوب در سطح جهان است. ساعت دیجیتالی اسکمی به دلیل موتور اصل و کیفیت بسیار مناسب جز ساعت های پرطرفدار از برند اسکمی به شمار می آید. شرکت اسکمی طراحی این نوع ساعت‌ها را با یک تکنولوژی پیشرفته و به روز انجام می دهد. به دلیل دقت و حساسیت بالا در طراحی این ساعت از زیبایی و منحصر به فرد بودن خاصی برخوردار است. مدل‌های زیادی از ساعت دیجیتال اسکمی در بازار به فروش می‌رسد. در ادامه مقاله چند نمونه از این نوع ساعت ها را برای شما معرفی خواهیم کرد؛ پس تا انتهای بحث ما را همراهی کنید.

865747da-85d7-4525-9d3e-7237975d1a93

ساعت عقربه ای برند اسکمی

یکی دیگر از انواع ساعت برند اسکمی، ساعت‌های عقربه ای هستند. این ساعت ها از نظر طراحی و صفحه نمایش با ساعت دیجیتال اسکمی متفاوت هستند. مدل های بسیار گوناگونی از این ساعت در سطح بازار به فروش می‌رسد. ساعت عقربه ای در انواع زنانه، مردانه، بچگانه و ... تولید می شود. شما باید بر حسب نیاز خود مانند استفاده رسمی، استفاده در محل کار، استفاده در مکان های ورزشی و ... مدل مخصوص و مناسب خود را خریداری کنید. شما می توانید در زمان خرید برای انتخاب درست و اصولی از فروشنده نیز کمک بخواهید.

 

بهترین ساعت‌های مچی اسکمی

تا به اینجا با کلیت برند اسکمی و نوع کیفیت و دوام آن‌ها اشنا شده اید. در ادامه قصد داریم ساعت های مچی برند اسکمی را به شما معرفی کنیم. این ساعت ها به صورت دلخواه برای شما شرح داده می شوند. شما می توانید در صورت علاقه این محصولات را از سایت کیان سما خریداری نمایید. لیست این ساعت‌ها به شرح زیر است:

  • ساعت مچی اسکمی مدل 1180

این ساعت مختص آقایان بوده و برای استفاده ورزشی، روزانه و فشن بسیار مناسب است. .وزن این ساعت حدود 60 گرم است.

  • ساعت مچی اسکمی مدل 9174

یکی دیگر از انتخاب‌های مناسب برای برند اسکمی، مدل 9174 است. این ساعت از برند اسکمی برای فشن و روزمره گزینه مطلوبی است.

  • ساعت مچی اسکمی مدل 1650

این ساعت مچی برند اسکمی هم برای آقایان و هم برای خانم ها بسیار مناسب است. طرح صفحه مدل 1650 به صورت دیجیتالی است. همچنین وزن ساعت اسکنی مدل 1650 حدود 63 گرم محاسبه شده است.

  • ساعت مچی اسکمی مدل 1588

این ساعت صرفا برای بانوان طراحی شده است. رنگ بدنه این ساعت نقره ای و جنس آن از استیل مرغوب است. همچنین تا عمق30متردر برابر آب مقاوم است. شما می توانید با گارانتی یک ساله این ساعت محبوب را خریداری کنید.

  • ساعت مچی اسکمی مدل 1604

از مدل 1604 می‌توان برای موقعیت های رسمی و کاری استفاده کرد؛ البته این ساعت برای فشن و روزانه نیز بسیار مناسب است. از این مدل محبوب هم آقایان و هم بانوان می‌توانند استفاده کنند. از امکانات این مدل می‌توان به کرنومتر، نمایش 24 ساعته و آلارم اشاره کرد.

  • ساعت مچی اسکمی مدل 1716

این ساعت در واقع فقط برای استفاده کودکان تولید و عرضه شده است. کودکان می‌توانند این مدل را برای استفاده روزانه یا ورزشی خود خریداری کنند. طرح صفحه نمایش آن همانند دیگر مدل‌ها به صورت دیجیتالی ساخته شده است. این ساعت در رنگ های متنوع مثل آبی، سفید، صورتی کم رنگ، مشکی و ... به فروش می رسد.

  • ساعت مچی اسکمی مدل 1806

یکی دیگر از مدل‌های برند اسکمی مدل 1806 است. این مدل برای آقایان مناسب است.این مدل از امکانات زیادی مثل نمایش 24 ساعته، کرنومتر، تقویم، بک لایت و آلارم بهره مند است. رنگ بدنه این مدل بیشتر مشکی و نقره ای است.

دیگر مدل های ساعت برند اسکمی به شرح زیر است:

- مدل MV60

-  ساعت مچی اسکمی مدل 1848

- ساعت مچی اسکمی مدل 1841

- ساعت مچی اسکمی مدل 9257

- ساعت مچی اسکمی مدل 9281

- ساعت مچی اسکمی مدل 1905

- ساعت مچی اسکمی مدل 1794

- ساعت مچی اسکمی مدل 9280

 

سخن آخر

در این مقاله به صورت کامل با برند اسکمی آشنا شده اید. این برند در کشور چین در حال فعالیت است. برند اسکمی به دلیل کیفیت بسیار مناسب و قیمت مطلوب از رضایت و محبوبیت بسیار زیادی برخودار است. در مقاله چند مدل از محبوب ترین مدل های روز دنیا را برای شما معرفی کردیم. البته این برند مدل های گوناگون دیگری را نیز تولید می‌کند؛ هر فرد بنابر علاقه و نوع استفاده میبایست مدل مدنظر خود را انتخاب کند.

در وب سایت کیان سما انواع و اقسام ساعت های مچی برند اسکمی برای شما ارائه شده است. کافیست با مراجعه به صفحه فروشگاه این محصولات محبوب را از نزدیک دیدن کنید. ما برای یک خرید استاندارد و با کیفیت در کنار شما هستیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4d9nwp