یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/16 23:42
رپرتاژ اگهی /
کد خبر: 36540

ثبت موسسه/ شرکت ورزشی

امروزه نمی توان از کنار مساله ورزش به سادگی گذشت، زیرا امری رایج در سراسر جهان بوده و گروه زیادی در اشکال مختلف با آن سرو کار دارند،برخی از مردم، ورزش کار حرفه ای اند و گروهی دیگر غیر حرفه ای و آماتور.گروهی علاقه مند به تماشای برنامه ها، مسابقات، و نمایش های ورزشی بوده و عده ای نبز از راه ورزش، امور زندگی خویش را می گذرانند.

امروزه نمی توان از کنار مساله ورزش به سادگی گذشت، زیرا امری رایج در سراسر جهان بوده و گروه زیادی در اشکال مختلف با آن سرو کار دارند،برخی از مردم، ورزش کار حرفه ای اند و گروهی دیگر غیر حرفه ای و آماتور.گروهی علاقه مند به تماشای برنامه ها، مسابقات، و نمایش های ورزشی بوده و عده ای نبز از راه ورزش، امور زندگی خویش را می گذرانند.

نظر به اهمیت موضوع، در این مقاله برآنیم تا ضمن توضیح مختصری راجع به ورزش و فواید آن، به ضوابط قانونی ثبت موسسه/ شرکت ورزشی بپردازیم. لطفاَ ما را تا پایان این نوشتار همراهی بفرمایید.

صل ورزش را از یونان باستان دانسته اند که به منظور چابکی بدن و ایجاد قوت انجام می شده است. پاروزنی، بوکس، کشتی، شنا، شمشیر زنی، تیراندازی، اسکی و ورزش هایی چون بیس بال، سافت بال،بسکتبال، انواع فوتبال، چوگان بازی، والیبال، گلف، انواع تنیس، پرتاب وزنه و ...از جمله ورزش های مرسوم به شمار می آمد.

ابتدا اصول ورزش در یونان خیلی خشن و نا معقول بود و اولین فایده ورزش را بزرگ نمودن عضلات بدن می دانستند.بعدها ورزش در یونان به شکل ریسمان بازی (جان بازی) در آمد و برای آن اهمیت زیادی قائل بودندو عمل کنندگان آن را آکروبات و این نوع حرکات را «آکروباتیک» می گفتند.به محل هایی که در آنجا ورزش می کردند «ژیمنازیوم» گفته می شد.

 بیشتر:  ثبت شرکت؛ راهنمایی شرایط و مراحل تاسیس شرکت با مدارک لازم (کلیک کنید)

باشگاه ورزشی

مطابق ماده یک آیین نامه اجرایی قانون اجازه تاسیس باشگاه ورزشی و ورزشگاه توسط مردم با نظارت دولت کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط می توانند بر اساس قانون اجازه تاسیس باشگاه ورزشی و ورزشگاه توسط مردم با نظارت دولت و این آیین نامه باشگاه ورزشی و ورزشگاه تاسیس نمایند.

براساس ماده2قانون مذکور- باشگاه ورزشی موسسه ای است که با هدف تعلیم و تقویت قوای جسمانی و روحانی افراد و سالم سازی جامعه و تعمیم یک یا چند رشته ورزشی مطابق ضوابط فنی واصول و مقررات تعیین شده توسط سازمان تربیت بدنی بر اساس مقررات این آیین نامه اداره می شود.

f1ee168b-8122-4031-876c-72f1abd302b3

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان میتوانید با

موسسه حقوقی ثبت سفیر تماس بگیرید

شماره تماس:021_ 88548054

 

یک جمع بندی کلی می توان موضوعات شرکت را به سه دسته تقسیم نمود

الف) موضوعاتی که قابل فعالیت و ثبت نمی باشند.

ب) موضوعاتی که نیاز به اخذ مجوز از سازمان و ارگانی ندارند.

ج) موضوعاتی که قبل از ثبت می بایست از مرجع مربوطه مجوز اخذ نمایند.

و شرکت های ورزشی از نظر اخذ مجوزهای لازم در دسته بندی سوم جای می گیرند.

• متقاضیان تاسیس باشگاه ورزشی باید واجد شرایط زیر باشند

1-متدین و دارای التزام عملی به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور.

2-اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی

3-نداشتن هرگونه سابقه سوء در امور سیاسی، اعتقادی، اخلاقی و محکومیت های موثر

4-داشتن توان تامین فضا و امکانات لازم متناسب با رشته ورزشی مربوط،ضوابط فنی و وسائل و ادوات لازم شامل وسایل ورزشی و غیره برای فعالیت درهررشته ورزشی توسط سازمان تربیت بدنی تعیین می گردد.

5-دارا بودن مالکیت اعیانی ملکی که فعالیت باشگاهی در آن، تجویز شده است

توضیح- اشخاص حقیقی و حقوقی، متقاضی تاسیس باشگاه ورزشی می باید درخواست خود را به انضمام مدارک مربوط و تکمیل فرم تقاضا به اداره کل تربیت بدنی استان مربوط تسلیم نمایند و رسید دریافت کنند.

 

ثبت موسسه / شرکت باشگاه ورزشی:

شرکت های با موضوع فعالیت ورزشی می توانند در قالب های ثبتی شرکت سهامی خاص و شرکت با مسئولیت محدود به ثبت برسند؛ درادامه به بررسی شرایط و مدارک ثبت شرکت های نامبرده می پردازیم.

موسسه ثبت سفیر با بهره مندی از مشاوران متخصص ثبتی(ثبت انواع شرکت-ثبت برند-اخذ کارت بازرگانی-جواز کسب و..) با بیش از5 هزار پرونده موفق آماده خدمت به شما با کمترین هزینه و زمان، صفر تا صد کار شما را انجام میدهیم

53a13b55-e60c-4cbb-b334-919c6ded29c6

ثبت برند لوازم ورزشی

با سفیر برند و نام تجاری خود را به ثبت برسانید.

بیشترثبت برند ،مراحل،مدارک|آموزش گام به گام ثبت برند

مراحل ثبت برند لباس ورزشی

قبل از اینکه بخواهید ثبت برند و لوگو تجاری خودتان را شروع کنید باید به ‌سراغ استعلام برندهای ثبت شده قبلی بروید تا از این طریق متوجه شوید نام و لوگوی تجاری که برای برند خود طراحی کرده و به هیچ و شباهتی به برندهای ثبت شده قبلی ندارد. در ادامه به شما خواهیم گفت که چه شرایطی برای انتخاب نام و طراحی لوگوی تجاری در نظر گرفته شده است و چرا نباید برند شما شباهتی به دیگر برندهای ثبت شده لباس ورزشی داشته باشد.

بعد از این که برند خود را انتخاب کرده و استعلام های لازم را در مورد آن انجام دادید و متوجه شدید که به هیچ عنوان قبلاً برندی شبیه به آن ساخته نشده است می توانید برای ثبت آن وارد مراحل بعدی شوید.

در مرحله بعدی ثبت برند لباس ورزشی باید با توجه به نوع کسب و کار خودتان را مجوزهایی که در اختیار دارید برای انتخاب نوع برنده موردنظرتان اقدام نمایید.

برند ها در کشورمان به دو صورت حقیقی و حقوقی قابل ثبت است که در ادامه تمامی شرایط و مدارک مورد نیاز برای آنها را آورده ایم.

بعد از پرداخت هزینه های ثابت و ارائه مدارک لازم شما می توان برند خود را به صورت قانونی به ثبت برسانید و لوگو تجاری خود را در مراکز و تبلیغات مختلف به صورت کاملا قانونی استفاده نمایید.

 

ثبت سفیر بهترین موسسه   ثبتی برای ثبت شرکت ، ثبت برند، کارت بازرگانی،تغییرات شرکت،اخذ رتبه و....

 

مزیت های قانونی ثبت لوگو تجاری لباس ورزشی

اولین و مهمترین سوالی که کسب و کارهای مختلف از خود می پرسند این است که ثبت لوگو تجاری برای کسب و کارهای مختلف چه مزیتی می تواند به همراه داشته باشد و چرا باید برای ثبت کردن برند و لوگو تجاری هزینه های مختلف را پرداخت کنیم؟

مهمترین دلیل ثبت برند لباس ورزشی را شاید بتوانیم جلوگیری از سوء استفاده رقبا از نام برند و لوگو تجاری شما بدانیم.

در صورت ثبت برند لباس ورزشی به صورت قانونی می‌توانید از هرگونه سوء استفاده را قبول شکایت کرده و جلوی ضرر های بیشتر و خسارت های وارد شده را بگیرید.

ثبت کردن برند و لوگو تجاری به کسب و کار شما ارزش و اعتبار بسیار بیشتری می دهد و باعث محبوبیت بسیار بیشتر شما در نزد مشتریان می شود. این موضوع در نظر داشته باشید که اگر عملیات برندینگ را در سطح کسب و کار خود انجام داده باشید قطعاً برند شما در نظر مشتریان می توانند ارزش و اعتبار بیشتری داشته باشد اما اگر بخواهید رمز دیگر کسب و کارها محبوبیت به دست بیاورد و ارزش و اعتبار شرکت و کسب و کار شما بیشتر برود باید برای ثبت قانونی برند لباس ورزشی خود اقدام نمایید.

از دیگر مزیت های که می توانید بعد از ثبت لوگوی تجاری لباس ورزشی خود به دست بیاورید می‌توان به مواردی مانند اعطای نمایندگی و شهرها و استان های مختلف و همچنین داشتن وام های دولتی برای رشد و توسعه کسب و کار اشاره نمود.

915e23b2-e7ee-404c-a89c-407050c40261

ثبت برند لباس ورزشی به صورت لاتین

اگر قصد داشته باشید برند خود را به صورت حقیقی و یا حقوقی و به صورت لاتین به ثبت برسانید باید علاوه بر تمامی مدارکی که در بالا به آنها اشاره شد کپی کارت بازرگانی معتبر خود را نیز ارائه دهید.

 

بیشتر: ثبت شرکت سهامی خاص؛ صفر تاصد شرایط و مراحل ثبت (کلیک کنید)

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند حقوقی لباس ورزشی

برای ثبت برند لباس ورزشی به صورت حقوقی لازم است تا مدارک زیر را تهیه کرده و از طریق سامانه آنلاین پایدار ثبت و یا مرکز مالکیت معنوی ایران در اختیار کارشناسان و متخصصین این حوزه قرار دهید تا عملیات ثبتی شما انجام شود.

  1. کپی مدارک شناسایی شامل شناسنامه و کارت ملی جدید
  2. کپی آخرین روزنامه رسمی کشور
  3. کپی مجوز فعالیت

مدارک مورد نیاز برای ثبت علامت تجاری لباس ورزشی حقیقی

اگر برند شما به صورت حقیقی در نظر گرفته شده است که سعی دارند خود را به صورت شخصی ثبت کنید بهتر است تا مدارک زیر را تهیه کرده و در اختیار مراجع ثبت کننده برند لباس ورزشی قرار دهید.

  1. کپی مدارک شناسایی شامل شناسنامه و کارت ملی جدید
  2. کپی مجوز فعالیت که می تواند جواز کسب ایا جواز تاسیس باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان میتوانید با

موسسه حقوقی ثبت سفیر تماس بگیرید

شماره تماس:021_ 88548054

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصدورزشی مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p9vma