جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/12 17:11
رپرتاژ اگهی /
کد خبر: 36403

اقامت در مکانی خوش آب و هوا با رزرو هتل برنجیان میاندوآب

اگر به استان آذربایجان غربی سفر کرده اید، به شما پیشنهاد می کنیم که روزهای اقامت خود را در هتل برنجیان میاندوآب بگذرانید که یکی از هتلهای باسابقه در این منطقه است.

 هتل برنجیان میاندوآب، هتلی دو ستاره است که بیش از 20 سال سابقه هتلداری دارد. اگر دوست دارید با امکانات رفاهی هتل برنجیان میاندواب آشنا شوید، در این نوشته با ما همراه باشید.

معرفی هتل برنجیان میاندوآب

هتل برنجیان میاندوآب،  فعالیتش را از سال 1379 آغاز کرد و در سال 1395 کاملاً بازسازی شد. این هتل، ساختمانی 2 طبقه است که 17 اتاق مختلف دارد. در هتل برنجیان میاندواب، شما می توانید از میان انواع اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت یک خوابه، واحد اقامتی دلخواه خود را انتخاب کنید.

در تمام اتاق های هتل برنجیان، انواع امکانات رفاهی مانند یخچال، تلویزیون، مبلمان، تختخواب، گیرنده دیجیتال، اینترنت، سشوار، میز آرایش، لوازم بهداشتی، کمد لباس، صندوق امانات، مینی بار، چای ساز، حوله، دمپایی و... وجود دارد که مهمانان عزیز می توانند در طول اقامت در هتل از این امکانات استفاده کنند.

دکوراسیون اتاق های هتل بسیار زیبا و شیک است و با تجهیزات زیبا دکوراسیون شده‌اند. چشم انداز اتاق های هتل برنجیان رو به خیابان است.

تمام واحدهای هتل برنجیان مجهز به عایق صوتی هستند و مهمانان هتل می توانند در آرامش و سکوت به استراحت بپردازند.

روزانه در هتل برنجیان میاندوآب، خدمات خانه‌داری و نظافت به صورت رایگان انجام می شود تا تمام اتاق ها و بخش های این هتل به صورت کامل تمیز و ضدعفونی شوند.

خدمات ارائه شده در هتل برنجیان میاندواب

در این هتل دو ستاره، انواع خدمات رفاهی مانند خدمات بیدار باش، خدمات فکس و فتوکپی، پذیرش شبانه روزی، صرافی، روم سرویس، تهیه بلیط، ترانسفر مسافر و خدمات خانه داری انجام می شود تا مهمانان هتل، آسایش و راحتی را در طول اقامت در این هتل تجربه کنند.

در طول اقامت در هتل برنجیان، شما می توانید به لابی هتل بروید که در طبقه دوم قرار دارد و روی مبلمان لابی بنشینید و استراحت کنید. در هتل برنجیان میاندواب، تالار پذیرایی بزرگی وجود دارد که مکان خوبی برای برگزاری جشن ها و مهمانی ها است.

همچنین مهمانان عزیز می توانند برای خوردن وعده های غذایی خود به رستوران هتل برنجیان بروند که ظرفیت پذیرایی از 250 نفر را دارد. رستوران هتل برنجیان در طبقه همکف هتل قرار دارد.

موقعیت مکانی هتل برنجیان میاندوآب

هتل برنجیان در خیابان امام میاندوآب ساخته شده است و تا موزه آثار باستانی میاندوآب تنها 400 متر فاصله دارد. هتل برنجیان به پارک معلم، مسجد طاق و پارک ساحلی آتا نزدیک است و شما می توانید به راحتی جاذبه های دیدنی میاندوآب را ببینید و لذت ببرید.

f10ec6dc-cc85-473a-9725-a563e711427a

تجربه اقامتی ارزان در هتل برنجیان میاندوآب

میاندوآب، یکی از شهرهای پاک و خوش آب‌و‌هوا در آذربایجان غربی است که مسافران زیادی را به سمت خود می کشاند. اگر به دنبال هتلی خوش قیمت و تمیز در آذربایجان غربی هستید، هتل برنجیان میاندوآب گزینه بسیار خوبی برای شما است.

با رزرو هتل برنجیان میاندواب، شما اقامتی راحت و آرام را تجربه خواهید کرد و می توانید از امکانات و خدمات این هتل استفاده کنید.

رزرو هتل برنجیان میاندوآب از سامانه سفربازی

از جمله مزایای اقامت در هتل برنجیان میاندوآب می توان به وجود پرسنل خوش برخورد، تمیزی کامل هتل، تنوع اتاق های هتل، وجود امکانات رفاهی، ارائه خدمات مختلف، قیمت مناسب اقامت در هتل و فضای آرام هتل اشاره کرد؛ بنابراین اگر به دنبال هتلی شیک و خوش قیمت برای اقامت خود هستید، می توانید همین حالا به سایت سفربازی مراجعه کرده و برای رزرو هتل برنجیان میاندوآب با بهترین قیمت اقدام کنید.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصدورزشی مسئولیتی بابت ان ندارد ... 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48qn6k