جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/14 01:42
رپرتاژ اگهی /
کد خبر: 33096

فراز صنعت: درآمد نجومی ایجاد خط تولید مواد شوینده با دستگاه پرکن مایعات

به نقل از فراز صنعت: تولید مواد شوینده یکی از کسب و کارهایی است که با دستگاه پرکن مایعات راه اندازی می شود و هم اکنون کارخانه های بسیاری در حال درآمد میلیاردی از آن هستند. بسیاری از شرکت های تولید مواد شوینده دوست ندارند که درآمد آن ها در فضای مجازی منتشر شود به همین دلیل سعی دارند همین طور چراغ خاموش به مسیر پردرآمد خود ادامه دهند.

  به نقل از فراز صنعت: تولید مواد شوینده یکی از کسب و کارهایی است که با دستگاه پرکن مایعات راه اندازی می شود و هم اکنون کارخانه های بسیاری در حال درآمد میلیاردی از آن هستند. بسیاری از شرکت های تولید مواد شوینده دوست ندارند که درآمد آن ها در فضای مجازی منتشر شود به همین دلیل سعی دارند همین طور چراغ خاموش به مسیر پردرآمد خود ادامه دهند.

این شرکت ها همان طور که دوست ندارند درآمد آن ها لو برود مایل نیستند دیگر کارآفرینان از نحوه راه اندازی خط تولید مواد شوینده با خبر شوند به همین دلیل همیشه وانمود می کنند که آن ها شرکت های غول پیکری هستند و هزینه های بسیار بالایی برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده خود کرده اند.

اما ما در این جا به شما خواهیم گفت که چطور با کمترین سرمایه بتوانید تولید مواد شوینده را راه اندازی کنید و از درآمد بالای آن نهایت لذت را ببرید. این نکته را بدانید که خط شوینده یکی از کسب و کارهایی است که بازگشت سرمایه در آن به سرعت اتفاق می افتد این یکی از مهم ترین نکات کارآفرینی است که همه کارآفرینان دوست دارند در سریع ترین زمان ممکن بازگشت سرمایه داشته باشند.

سرمایه برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده

سرمایه ای که صرف راه اندازی خط تولید می شود بستگی به حجم و میزان تولیدی دارد که شما قرار است انجام دهید و یا نوع محصولی که قرار است تولید کنید.

ولی حداقل سرمایه ای که برای تولید مواد شوینده نیاز دارید 100 میلیون تومان است حالا هر چه قدر به سرمایه خود اضافه کنید مسلما درآمد شما بیشتر خواهد شد.

حداقل میزان درآمد خط شوینده با حداقل امکانات حدود 20 میلیون تومان می باشد. البته این میزان می تواند با توجه به پشتکار شما خیلی بیشتر از این مقدار باشد. بسیاری از کارخانه های بزرگ شوینده، هم اکنون درآمد میلیاردی دارند.

لازم به ذکر است در صورت داشتن سرمایه کم، شما در ابتدای کار نیز می توانید اقدام راه اندازی خط تولید خانگی کنید قیمت دستگاه تولید مواد شوینده خانگی بسیار مناسب تر می باشد و سرمایه زیادی نمی خواهد به شرط این که در منزل خود انباری یا محیطی داشته باشید که بتوانید تولید خود را انجام بدهید.

خط شوینده خانگی را حتی بدون مجوز هم انجام می دهند و شما می توانید محصولات متنوعی را برای رستوران ها، هتل ها و تمامی مراکزی که نیاز به حجم زیادی مواد شوینده دارند ارائه دهید.

تجهیزاتی که برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده مورد نیاز است به شرح زیر می باشد:

خرید دستگاه پرکن مایعات

دستگاه پرکن مایعات یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده باید تهیه کنید. دستگاه پرکن مایعات تنوع بسیار بالایی دارد و متناسب با نوع تولید و همچنین حجم تولید شما به صورت متنوع در ایران تولید می شود.

شرکت های معتبری هستند که این دستگاه را با گارانتی دو ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله تولید می کنند و در محل کارآفرینان به صورت رایگان نصب و راه اندازی می کنند.

تنوع دستگاه های پرکن جهت راه اندازی خط شوینده به شرح زیر می باشد:

پرکن تک نازل مایعات غلیظ و رقیق

این دستگاه پرکن مناسب برای پرکردن مایعات غلیظ و رقیق می باشد و در فرایند تولید مواد شوینده کارایی بسیاری دارد. توسط این دستگاه پرکن فرایند بطری گذاری به صورت دستی انجام می شود و عملیات پرکردن بطری ها توسط دستگاه انجام می شود.

دستگاه پرکن 2 نازل نیمه اتومات مایعات رقیق

پرکن 2 نازل مایعات رقیق به صورت نیمه اتومات است و می توان از آن در خط تولید مواد شوینده استفاده کرد. دستگاه پرکن 2 نازل بسیار مناسب برای کارگاه های کوچک است و عملکرد آسانی نیز دارد. قیمت مناسب این دستگاه سبب شده است بسیاری از کارگاه های کوچک از این دستگاه پرکن استقبال خوبی داشته باشند.

دستگاه پرکن 4 نازل نیمه اتومات

دستگاه پرکن 4 نازل یکی دیگر از مدل های دستگاه پرکن مایعات می باشد که کاربرد مطلوبی برای مایعات غلیظ دارد این دستگاه به صورت 4 نازل و 4 سیلندر می باشد و تا حجم 1000 گرم قابل تنظیم است و برای حجم بیشتر از 1000 گرم طی دو مرحله فرایند پرکردن را انجام می دهد.

دستگاه پرکن روتاری

این دستگاه پرکن عملیات تزریق، درب گذاری و انتقال محصولات بر روی نوار را انجام می دهد. دستگاه پرکن روتاری مناسب برای پرکردن ظروف پت (pet) در ابعاد و شکل های مختلف است. طراحی این دستگاه به گونه ای است که فضای کمتری را اشغال می کند.

دستگاه پرکن خطی فراز صنعت

دستگاه پرکن خطی یکی از بهترین مدل های دستگاه پرکن مایعات است که به صورت کاملا اتوماتیک و با کیفیت بسیار بالا طراحی و تولید شده است. این دستگاه در صنایع مختلف از جمله مواد شوینده کاربرد زیادی دارد.

ویژگی های این دستگاه به شرح زیر می باشد:

  • دارای نمایشگر سطح مخزن و شارژ خودکار مخزن؛
  • سیلندرها مجهز به سوپاپ مخصوص خود؛
  • صفحه نمایش 7 اینچ؛
  • ثبت عملیات توسط اپراتور با تاریخ و ساعت؛
  • مجهز به تکنولوژی سرووموتور؛
  • و بسیاری از ویژگی های دیگر که سبب پیشی گرفتن از مدل های هم رده خود شده است.

علاوه بر دستگاه پرکن مایعات که در راه اندازی خط تولید مواد شوینده کاربرد فراوانی دارد و می تواند شما را به درآمد خوبی برساند دستگاه های دیگری نیاز است که باید آن ها را نیز تهیه کرد.

دیگر تجهیزات برای تولید شوینده

  • دستگاه لیبل زن
  • دستگاه شیرینگ پک
  • دستگاه تصفیه آب
  • نوار انتقال
  • و دیگر مواردی که با توجه به گستردگی کارگاه شما امکان نیاز آن ها وجود دارد.

شرکت فراز صنعت یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی در زمینه راه اندازی خط تولید مواد شوینده است و تمامی تجهیزات آن را به صورت صفر تا صد دارا می باشد. این شرکت به عنوان تولید کننده مجهز ترین و با کیفیت ترین مدل های دستگاه پرکن مایعات نیز فعالیت می کند.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان و کسب اطلاعات دقیق از نحوه راه اندازی خط تولید و خرید دستگاه پرکن مایعات و دیگر تجهیزات مرتبط می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و از تجربه کارشناسان متخصص فراز صنعت استفاده نمایید.

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

ویژگی های خرید از فراز صنعت به شرح زیر است:

  • ارائه گارانتی ۲۴ ماهه برای تمامی دستگاه ها
  • ارائه خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی توسط تیم با تجربه و متخصص + ارائه خدمات بیشتر از ۱۰ سال در صورت نیاز
  • کیفیت تضمینی و رقابتی کلیه دستگاه ها با بهترین عملکرد
  • قیمت گذاری به صورت رقابتی با آنالیز رقبا در کشور (تضمین قیمت)
  • نصب و راه اندازی رایگان در محل مشتری
  • امکان تولید سفارشی دستگاه ها مطابق با نیاز مشتری
  • تحویل در سریع ترین زمان ممکن
  • آموزش کار با دستگاه برای ۲ نفر از پرسنل برای عملکرد بهتر
  • بازدید دوره ای از محل تولید کنندگان برای اطمینان از عملکرد مثبت دستگاه ها و رضایت مشتریان
  • تنها سازنده پرکن خطی سرووموتور در استان خراسان با ± ۲ گرم تلرانس در پرکردن و با سرعت حدود ۴۰۰۰ عدد محصول مایعات غلیظ در ظروف متفرقه
  • و…

منبع: فراز صنعت farazsanat.ir

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصدورزشی مسئولیتی بابت آن ندارد .... 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45r8wq