پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/08 07:45
فولاد سفیددشت/
کد خبر: 36140

آغاز فرآیند ارزیابی جایزه تعالی سازمانی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری

ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی شرکت فولادسفیددشت چهارمحال وبختیاری در تاریخ 5،4 و6 بهمن ماه 1401 با حضور ارزیابان ارشد برگزار گردید.

اهداف جایزه ملی تعالی سازمانی، ایجاد فضای رقابتی برای تعالی سازمان‌ها، ایجاد فضای مناسب برای تبادل تجربه‌های موفق و تشویق سازمان‌ها برای حرکت در مسیر تعالی است.

غلامرضا معصومی رئیس واحد تعالی سازمانی و مهندسی صنایع گفت: ارزیابی، فضای رقابتی است که شرکت‌‌ها را در مسیر پیشرفت قرار می‌دهد. فضای رقابتی بین شرکت های تولیدی خصوصاً فولادسازها تشدید یافته است و برای بقاء در این شرایط و تداوم موفقیت های شرکت، باید مسیر تعالی سازمانها مشخص تر و با برنامه ریزی های مدون ترسیم و یک فضای رقابتی میان اکوسیستم‌‌ها بوجود آید. در این فضا، همکاری، تلاش، سرعت و دقت مدنظر است. یک سیستم زنده، حیات و روح در سازمان می‌دمد. در این اکوسیستم، یادگیری و کلی‌نگری مدنظر است.

وی در ادامه اظهار کرد: در فضای جدید رفتار و فضای سازمانی ارزیابی می‌شود. در ارزیابی، فضاهای همدلی، اثربخشی و همکاری مورد بررسی قرار می‌گیرد.  و در پایان درباره اهداف بازدید میدانی گفت: درک بهتر و عینی‌‌تر از فضای سازمانی، تصدیق آنچه در اظهارنامه سازمان مشاهده شده است و شفاف کردن آنچه در اظهارنامه سازمان مبهم است. بررسی جاری‌سازی رویکردها، دسترسی به اطلاعات جدید، بررسی و تحلیل نکات کلیدی، رسیدن به امتیاز نهایی و تهیه گزارش بازخورد مفید برای سازمان از اهداف یک ارزیابی است.

ایشان اظهارنمود شرکت فولادسفیددشت چهارمحال وبختیاری شرکتی تاثیرگذار در اقتصاد استان است. یکی از مهم‌ترین شایستگی های محوری این شرکت، نیروی انسانی جوان و متخصص است.

غلامرضا معصومی درپایان با اشاره به چالش انرژی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین چالش هایی که شرکت درگیر آن است، تامین انرژی است. به‌رغم مصارف کم انرژی در کشور از سوی شرکت‌‌های فولادی نسبت به صنایع دیگر، محدودیت مصرف انرژی برای شرکت‌‌های فولادی در اولویت است. امید است با برنامه هایی که  در شرکت فولاد مبارکه به عنوان سهامدار اصلی در تأمین برق موردنیاز این شرکت در حال اجراء می باشد، محدودیت برق این شرکت جهت راه اندازی واحد فولادسازی کاهش یابد.

درخصوص محدودیت گاز، شرکت به منظور امکان استفاده بخش مسکونی و تجاری، با توقف تولید، فعلاً به اجراء عملیات تعمیراتی مشغول می باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p9kgl