پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/08 06:32
فروشگاه رفاه/
کد خبر: 36118

رتبه نخست فروشگاه رفاه در همایش IMI-100

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه موفق به کسب رتبه اول در گروه فروشگاه‌ها از نظر بهره‌وری کل عوامل در همایش IMI-100 گردید.

بیست و پنجمین همایش شرکت های برتر ایران IMI-100 با حضور معاونین وزارتخانه‌های صمت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سوم بهمن‌ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

این همایش سالانه با حضور مدیران عالی‌ رتبه شرکت‌های ایرانی در زمینه‌های مختلف برگزار می‌شود که فروشگاه رفاه در سال‌های متوالی همواره با قرار گرفتن در رتبه‌های برتر، موفق به کسب گواهینامه این همایش شده است.

سازمان مدیریت صنعتی ایران، به‌عنوان برترین و رسمی‌ترین مرجع رتبه‌بندی شرکت‌های تجاری کشور در بیست و پنجمین سال رتبه‌بندی ‌IMI-100‎، فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه را درمیان صد شرکت برتر ایران و به‌عنوان رتبه اول در گروه فروشگاه‌ها از نظر بهره‌وری کل عوامل قرار داد و گواهینامه این دستاورد را به دکتر محمدرضا نمازی مدیرعامل این بنگاه اقتصادی خصوصی اهدا کرد.

فروشگاه رفاه تجربه قرار گرفتن در بین ۱۰ شرکت برتر کشور را در کارنامه خود دارد، که با توجه به معیار قرار دادن میزان فروش و البته حضور شرکت‌های نفتی در این رتبه‌بندی، نتیجه‌ای فوق‌العاده است‌.

این رتبه‌بندی که ۵۰۰ شرکت بزرگ و تاثیرگذار در اقتصاد کشور را معرفی می‌کند با هدف شناسایی جایگاه بنگاه‌های اقتصادی و کمک به سیاستگذاران اقتصادی کشور انجام شده است.

معیار انتخاب ۱۰۰ شرکت برتر ایران

بنابر اعلام سازمان مدیریت صنعتی ایران، برای گزینش ۱۰۰ شرکت برتر ایران، معیار فروش، مبنای انتخاب قرار گرفته است چراکه میزان اثرگذاری فعالیت یک بنگاه اقتصادی در ابعاد اقتصاد ملی، رابطه مستقیمی با میزان فروش شرکت دارد.

در واقع فروش شرکت، میزان تعامل بنگاه را با ساختار اقتصادی کشور نشان می‌دهد و مهم‌ترین خروجی نهایی یک شرکت تجاری محسوب می‌شود و ورود به عرصه رقابت جهانی تنها برای شرکت‌های بزرگ با فروش بالا میسر است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rbmr6